Front Desk Officer

Ostrava
25.000 – 35.000 Kč

Kontakt e-mailem.
Jsi komunikativní a zodpovědná osobnost, která má ráda pestrost, kontakt s lidmi a pořádek v papírech i v úkolech? Baví tě, když je každý den trochu jiný a můžeš pomáhat tam, kde je potřeba? Tak pojď k nám do XEVOSu :)

Co tě u nás čeká
Tvoje práce nebude jen o recepci, ale staneš se důležitou součástí chodu firmy a spojovacím článkem mezi týmy.
Budeš mít na starosti:

  • Chod recepce – vítání návštěv, komunikaci s kurýry a zákazníky, přebírání i odesílání pošty.
  • Podporu obchodního týmu – tvorbu nabídek, práci se smlouvami, kontrolu zakázek a práci v CRM systému.
  • Administrativu a provozní agendu – fakturaci, přípravu dokumentů, správu datové schránky a drobné firemní platby.
  • Pomoc s veřejnými zakázkami – od přípravy až po kompletaci podkladů.
  • Administrativní podporu e-shopu – pomoc s vyřizováním reklamací a vratek.

Měl/a bys mít a umět

  • Zkušenost z obdobné pozice.
  • Příjemné a profesionální vystupování.
  • Dobrou orientaci v administrativě a systémech (MS Office, CRM, případně účetní software).
  • Samostatnost, pečlivost a spolehlivost.
  • Komunikativní angličtinu – zvládneš e-maily i osobní rozhovor (minimálně úroveň B2).
  • Smysl pro organizaci a chuť, aby věci fungovaly hladce.

Co ti nabídneme:

  • Řadu tematických školení a certifikací pro tvůj osobní i profesní růst.
  • Pestrou práci s širokým přesahem aktivit.
  • Multisport kartu pro podporu tvého zdraví a pohybu.
  • Firemní výuku angličtiny pro zdokonalení tvých jazykových dovedností.
  • Možnost postupného přebírání kompetencí, pokud budeš mít zájem.
  • Práci v neformálním týmu, kteří ti rádi pomůžou, pokud si nebudeš zrovna vědět rady.

XEVOS Solutions poskytuje komplexní řešení v IT – od systémové integrace, servisu a podpory, přes serverová, síťová a tisková řešení, až po dodávky hardwarového vybavení a vývoj inovativních aplikací.

Sídlo firmy

XEVOS Solutions s.r.o.
28. října 1584/281
709 00 Ostrava

IČO: 27831345
Datová schránka: 8uscbud
Další informace:
GPS: 49.828155236276,18.256388083249,
S-JTSK: -472029.33 -1103594.17, RUIAN: 27363350

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Ostrava Ostrava
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
OBB stavební materiály, spol. s r.o. | OBB stavební materiály, spol.… | Hrabová, Ostrava Hrabová, Ostrava
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 6. listopadu
RIXO a.s. | RIXO a.s. | Vítkovice, Ostrava Vítkovice, Ostrava
  • 25 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 5. listopadu
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Moravská Ostrava, Ostrava Moravská Ostrava, Ostrava
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 4. listopadu
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Moravská Ostrava, Ostrava Moravská Ostrava, Ostrava
  • 35 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., RIGHT INDICADA s.r.o., FERMAT CZ s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, OHLA ŽS, a.s., OBB stavební materiály, spol. s r.o., Auto Tichý s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., RIXO a.s., ENPF s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., ARCgroup s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., ARAMARK, s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Ekodoma s.r.o., Swimaholic s.r.o., 21 Consult Group s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Barista / Baristka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Pekař / Pekařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Produkční, Správce / správkyně objektu, Uklízeč / Uklízečka, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Sociální pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Specialista / specialistka telekomunikací, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pracovník / pracovnice úklidové služby, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Ostrava, Celá ČR, Bohumín, Hrabová, Ostrava, Vítkovice, Ostrava, Slezská Ostrava, Ostrava, Moravská Ostrava, Ostrava, Martinov, Ostrava, Poruba, Ostrava

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zájem zkušenost