- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Patříme mezi přední české dodavatele kancelářských kopírek a tiskáren. Pronajímáme kopírky do malých a středních firem po celé České republice. Provozujeme kamenný a elektronický obchod s tonery a náplněmi do tiskáren. Jsme servisní středisko pro opravy tiskáren a kopírek všech značek. To vše už více než 17 let a za tu dobu jsme si vybudovali pověst solidní, profesionální firmy s přátelským přístupem.
Náplň práce?
Styčný důstojník při komunikaci se zákazníky. Řešení různorodých požadavků.
Běžná kancelářská agenda. Fakturace, naskladňování zboží apod..
Příjem a výdej zakázek. Obsluha zákazníků.
Směnnost: jednosměnný provoz
Pracovní úvazek: plný
Pracovněprávní vztah: pracovní poměr
Pracovní poměr: od. 1.7.2019 na dobu neurčitou.
Mzdové rozpětí: od 27 000Kč do 31 000Kč.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.