Patříme mezi přední české dodavatele kancelářských kopírek a tiskáren. Pronajímáme kopírky do malých a středních firem po celé České republice. Provozujeme kamenný a elektronický obchod s tonery a náplněmi do tiskáren. Jsme servisní středisko pro opravy tiskáren a kopírek všech značek. To vše už více než 17 let a za tu dobu jsme si vybudovali pověst solidní, profesionální firmy s přátelským přístupem.
Náplň práce?
Styčný důstojník při komunikaci se zákazníky. Řešení různorodých požadavků.
Běžná kancelářská agenda. Fakturace, naskladňování zboží apod..
Příjem a výdej zakázek. Obsluha zákazníků.
Směnnost: jednosměnný provoz
Pracovní úvazek: plný
Pracovněprávní vztah: pracovní poměr
Pracovní poměr: od. 1.7.2019 na dobu neurčitou.
Mzdové rozpětí: od 27 000Kč do 31 000Kč.
Požadujeme:
- pozitivní přístup k práci (s úsměvem)
- dobré komunikační schopnosti
- příjemné a milé vystupování
- standardní znalost práce s PC
Nabízíme:
- menší kolektiv (teď je nás 7)
- roční odměny, stravenky
- zajímavou různorodou práci
- Pokud vás toto zaměstnání zaujalo pošlete na adresu e-mail přes pár řádků o vás a profesní životopis.
- Těšíme se na vás.