- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Předpokládaný nástup: březen 2023 popř. dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní úvazek: 1,0
Platová zařazení: 10. platová třída v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce
a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných službách a správě, vše ve znění pozdějších předpisů
Zajímavou a různorodou práci
osobní příplatek
Nabízíme: možnost získání bytu
pružnou pracovní dobu
čerpání dalších zaměstnaneckých výhod
Předpokládaný rozsah pracovní činnosti:
• zajišťuje výkon orgánu územního plánování ve správním obvodu: město Rýmařov a Břidličná, obce
Malá Morávka, Dolní Moravice, Malá Štáhle, Stará Ves, Horní Město, Tvrdkov, Jiříkov, Velká Štáhle,
Ryžoviště a jejich místní části
• pořizuje územně analytické podklady ORP Rýmařov
• obsluhuje GIS pracoviště
• pořizuje územně plánovací podklady
• pořizuje rozbor udržitelného rozvoje území ORP Rýmařov
• koordinuje využívání území s ohledem na širší vztahy (ÚPD, ZUR, PÚR ČR)
• pořizuje územní plán na žádost obce ve svém správním obvodu
• pořizuje územní plán a jeho změny pro území města
• podává návrh na vložení dat do evidence územně plánovacích činností
• pracuje s informačním systémem územní identifikace (ISUI) s oprávněným přístupem
• pracuje v registru územní identifikace adres a nemovitostí (RUIAN) s oprávněným přístupem
• vykonává další činnosti podle zák. č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a jeho prováděcích předpisů v novelizovaném znění.
Zákonné požadavky na uchazeče:
(dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých předpisů, v platném znění):
• fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
• státní občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který
ovládá český jazyk
• způsobilost k právním úkonům
• trestní bezúhonnost
• ovládání jednacího jazyka
Kvalifikační požadavky pro územně plánovací činnost:
(dle § 24 zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu, v platném znění)
vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením a nejméně 3 roky odpovídající praxe.
Jiné požadavky:
odpovědnost, samostatnost a preciznost, důslednost při dodržování právních předpisů, schopnost koncepční a organizační práce
Výhodou:
Lhůta pro podání přihlášky: 15.02.2023
Z : 17.1.2023

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.