- 38 000 – 88 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu: Průběžná 2265/84,100 00 Praha 10-Strašnice
Kontakt: Ing. Markéta Veselá, e-mail: e-mail přes – do předmětu prosím uveďte: Asistent/ka obchodu
HLEDÁME PRÁVĚ VÁS, pokud splňujete naše základní požadavky
o Středoškolské vzdělání s maturitou nebo praxe na obdobné pozici je základním předpokladem k úspěchu
o Orientujete se v elektroinstalačním materiálu se zaměřením především na silnoproud a slaboproud – napájení, rozvaděče, záložní zdroje, EZS, CCTV, EPS, svítidla,…)
o Uživatelská znalost MS Office, základní znalost SAP bude Vaší velkou výhodou
o Pečlivý a systematický přístup k práci je nutností
VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ BUDE
o Administrativní činnosti, vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti
o Přímý kontakt se zákazníkem na obchodních jednáních
o Příprava podkladů pro obchodní jednání
o Úzká spolupráce s nákupním a obchodním oddělením
o Příprava podkladů / dokumentace a tvorba nabídek
o Evidence zakázek
o Každodenní práce v SAP – vyhledávání a zpracování dat
o Práce s dodavatelskými ceníky,
o Komunikace s dodavatelem i se zákazníkem
o Kontrola vystavených faktur a porovnání s objednávkami
CO U NÁS ZÍSKÁTE?
o Atraktivní práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
o Pravidelný měsíční příjem včetně motivujícího systému odměňování
o Škálu zaměstnaneckých benefitů
o Profesionály v řídicích pozicích, od kterých se můžete učit a následně kariérově růst
o Práci v dynamickém kolektivu, kde práce bude ve většině případů zároveň příjemnou zábavou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?