- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáte novou výzvu? Rádi byste pracovali na projektu, který má smysl a velký potenciál růstu díky zahraniční expanzi? Chcete se stát součástí zkušeného a přátelského týmu? Přesně to najdete v Munipolis.
MUNIPOLIS (dříve Mobilní Rozhlas) je u nás nejpoužívanějším řešením pro chytrou komunikací mezi samosprávami a občany. Jeho nástrojů využívá více než 4 300 samospráv a 900 000 občanů nejen v ČR a SR, ale i v dalších státech Evropy. Zefektivnění komunikace a propojení občanů s jejich úřady významně přispívá k informovanosti, k zapojení lidí do dění v obci, ale například i v řešení každodenních problémů s černými skládkami a dokonce k ochraně lidských životů při krizových událostech.
Chytrá komunikační síť MUNIPOLIS je otevřena také firmám a spolkům, kterým pomáháme zlepšovat jejich komunikaci se zaměstnanci či členy. I zde se chceme stát jedničkou na trhu a stejně jako samosprávám, také zaměstnavatelům poskytnout špičková řešení. Více informací o tom, co děláme, najdete na https://www.munipolis.cz a https://www.mobilnirozhlas.cz/blog.
Do našeho týmu hledáme posilu na pozici “Asistent/ka obchodu”
Kontaktujeme personální oddělení firem, v rychlosti jim sdělíme pár informací o naší službě, zaujmeme starostu a domluvíme s ním on-line schůzku. Naši obchodníci zavedou Munipolis do nové firmy. Vše se děje po telefonu, není třeba nikam jezdit.
Co tě čeká?
Proč tě to u nás bude bavit?
Pojďme se potakt a promluvit si o možnostech vzájemné solupráci, možná hledáme právě tebe!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?