- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
místo výkonu práce: U Porcelánky 2903 Louny
Vedoucí účtárny – pracovní náplní je zodpovědnost za vedení účetnictví dle českých účetních standardů, zpracování účetních dokladů, účtování do deníku a hlavní knihy, kontrola správnosti provedených účetních operací včetně formální a věcné správnosti účetních dokladů, sledování legislativních změn v oblasti účetnictví a daní, jejich implementace, dohled nad evidencí hmotného a nehmotného investičního majetku a zásob,spolupráce a komunikace s vedením společnosti, příprava podkladů, příprava a kontrola reportů DPH, DPPO, silniční daně, spolupráce s auditory a kontrolními orgány a institucemi, vedení menšího týmu. Požadujeme výbornou znalost české účetní legislativy podvojného účetnictví (účtování závazků, pohledávek, pokladních dokladů, skladové evidence, DPH), prokazatelnou zkušenost z pozice vedoucí účtárny nejméně 3 roky (upřednostňujeme praxi ve výrobní společnosti), znalost reportingu, výhodou je znalost programu pro vedení účetnictví ABRA.
Stravenky v hodnotě 100 Kč, placené volno nad rámec dovolené v délce 5 dnů, mobilní telefon
kontakt na č. zobrazit tel. číslo od 6,00 do 15,00 hod, email: e-mail přes , osobně na uvedené adrese od 7,00 do 14,30 hod.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.