- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
střední či vysokoškolské vzdělání ekonomického směru ; zkušenost s účetními doklady, výkazy; analytické myšlení; proaktivní přístup
ZÁKLADNÍ POPIS PRACOVNÍ ČINNOSTI
kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence; zpracování účetních dokladů pro automatizované zpracovávání; účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví; provádění pravidelných měsíčních kontrol ve finančním účetnictví; zpracování vnitrofiremních směrnic pro oblast „řízení nákladů“; rozbory ve stanovených periodách plnění a vývoj vybraných ekonomických, finančních a dalších ukazatelů a jejich předkládání vedení společnosti ve stanovených termínech; tvorba rozpočtů – plánů nákladů ve stanovených nákladových položkách, zpracování zpětných kalkulací; provádění kontroly dodržování stanovených rozpočtů; zajištění bezhotovostního platebního styku, účtování výpisů, zápočty, postoupení; kontrola cestovních dokladů a provádění vyúčtování tuzemských a zahraničních služebních cest; zajištění pokladny; spolupráce při zpracování roční dokladové inventarizace; spolupráce na sestavení plánu společnosti
; spolupráce při inventarizaci majetku a závazků
BENEFITY:
stabilní a perspektivní zaměstnání; odborný a kvalifikační růst; smluvní mzdu; příspěvek na dopravu do zaměstnání ve výši 75 % částky veřejné dopravy (mimo MHD); možnost kvalitního stravování s finančním příspěvkem ve výši 55 % ; možnost ubytování v podnikové ubytovně; stabilizační odměny; mimořádné a cílové odměny dle kvality odvedené práce a pracovní aktivity; možnost výuky jazykové, odborné i IT dovedností pro rozvoj kvalifikace; zaměstnání ve vyváženém kolektivu zkušených pracovníků
První kontakt: e-mailem, telefonicky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?