- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Výše nástupního platu záleží na délce praxe. Plat se po zkušební době zvyšuje o osobní příplatek.
Stručný popis pracovní pozice:
" kopírování, tisk a skenování dokumentů
" pronájem hardware a software
" provádění katalogizace CD nosičů – mluveného slova do AKS Tritius
" internet – zajištění provozu, instrukce zájemců atd. (sazby dle ceníku)
" pomoc při zajišťování provozu knihovny (nemoc, dovolené atd.)
" zajišťování besed a přednášek
" tvorba plakátů na akce knihovny a propagačních materiálů
" pořádání seminářů pro občany – osvojení základů práce na PC a internetu
" drobný servis VT a software, které jsou pouze ve vlastnictví knihovny (města)
" specifikuje požadavky na úpravy KS Tritius u dodavatele software.
Požadavky na uchazeče:
" minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou (výhodou vzdělání v oboru informačního studia a knihovnictví);
" dobré komunikační dovednosti, schopnost pozitivní komunikace s dětmi a mládeží, kreativita;
" velmi dobrá počítačová gramotnost (Word, Excel, Corel Draw, znalost automatického knihovnického systému Tritius výhodou),
" výborná znalost českého jazyka slovem i písmem, další jazyky výhodou;
" schopnost samostatné i týmové práce;
" aktivní přístup, ochota se dále vzdělávat a rozvíjet;
" zodpovědnost, pečlivost, příjemné vystupování, časová flexibilita.
Předpokládaný termín nástupu: 1. 10. 2022, následně dohodou
Místo výkonu práce: Město Štětí
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Bližší informace k pracovní pozici: Ing. Ivana Roubíčková (e-mail přes zobrazit tel. číslo )
, tel:Jak se přihlásit do výběrového řízení, co a jak doložit kompletně najdete na www.steti.cz.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?