- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Výše nástupního platu záleží na délce praxe. Plat se po zkušební době zvyšuje o osobní příplatek.
Stručný popis pracovní pozice:
" kopírování, tisk a skenování dokumentů
" pronájem hardware a software
" provádění katalogizace CD nosičů – mluveného slova do AKS Tritius
" internet – zajištění provozu, instrukce zájemců atd. (sazby dle ceníku)
" pomoc při zajišťování provozu knihovny (nemoc, dovolené atd.)
" zajišťování besed a přednášek
" tvorba plakátů na akce knihovny a propagačních materiálů
" pořádání seminářů pro občany – osvojení základů práce na PC a internetu
" drobný servis VT a software, které jsou pouze ve vlastnictví knihovny (města)
" specifikuje požadavky na úpravy KS Tritius u dodavatele software.
Požadavky na uchazeče:
" minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou (výhodou vzdělání v oboru informačního studia a knihovnictví);
" dobré komunikační dovednosti, schopnost pozitivní komunikace s dětmi a mládeží, kreativita;
" velmi dobrá počítačová gramotnost (Word, Excel, Corel Draw, znalost automatického knihovnického systému Tritius výhodou),
" výborná znalost českého jazyka slovem i písmem, další jazyky výhodou;
" schopnost samostatné i týmové práce;
" aktivní přístup, ochota se dále vzdělávat a rozvíjet;
" zodpovědnost, pečlivost, příjemné vystupování, časová flexibilita.
Předpokládaný termín nástupu: 1. 10. 2022, následně dohodou
Místo výkonu práce: Město Štětí
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Bližší informace k pracovní pozici: Ing. Ivana Roubíčková (e-mail přes , tel: zobrazit tel. číslo )
Jak se přihlásit do výběrového řízení, co a jak doložit kompletně najdete na www.steti.cz.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.