- Plný úvazek
Pracovní činnost:
Administrativní činnost, kontrola došlých faktur, archivace dokumentů, komunikace s úřady, apod.
Přidávání nových produktů na eshop, práce s Excelem, Wordem apod. Komunikace se zákazníky po telefonu a prostřednictvím emailu.
Potřebné znalosti:
Práce s PC, práce v Excelu, úprava fotografií, výhodou základní znalosti html a orientace v oboru strojů a nářadí pro správné přiřazování do kategorií a výběr porovnávacích parametrů jednotlivých produktů.
Požadujeme:
- Spolehlivost, pečlivost, samostatnost, komunikativnost, dobrou znalost ČJ
- Bonusy: Pohodlné parkování u místa výkonu práce, nákup zboží se zaměstnaneckou slevou, pravidelné teambuildingy
- HLÁSIT SE: Ptáčková Simona, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes