- 22 500 – 27 000 Kč
- Plný úvazek

místo výkonu práce : Městský úřad Břidličná, Nábřežní 452
Předpokládaný nástup: 1. srpna 2022, nebo dohodou
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní úvazek: 1,0
Platové zařazení: 9 platová třída – v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, vše ve znění pozdějších předpisů + osobní příplatek
Nabízíme: systém zaměstnaneckých výhod (stravenky, pružná pracovní doba, sociální fond)
Požadavky: splnění povinností dle § 6 odst. 3 a 4 a předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Další požadavky:
• požadované vzdělání: vyšší odborné technického směru, středoškolské vzdělání
technického směru ukončené maturitní zkouškou, středoškolské vzdělání ukončené
maturitní zkouškou,
• základní orientace v právních předpisech týkajících se pracovního zařazení – zákon č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích, zákon č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny,
zákon č. 500/2004 Sb., správní řád a zákon č. 128/2000 Sb., zákon o obcích – vše v platném znění,
• velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC a internetu,
• praxe ve veřejné správě a ZOZ výhodou,
• samostatnost, odpovědnost, preciznost, důslednost,
• organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení,
• řidičský průkaz skupiny B.
Předpokládaný rozsah pracovní činnosti:
• vedení agendy silničního správního úřadu ve věcech místních komunikací a veřejně přístupných účelových komunikací podle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích,
• vedení agendy na úseku ochrany přírody a krajiny podle zákona č. 114/1992 Sb. ve znění
pozdějších předpisů (kácení dřevin rostoucích mimo les),
• komplexní zabezpečení investičních akcí města, zastupování investora zejména před
dotčenými orgány státní správy, zajištění projekční přípravy, kontrolní a administrativní
činnost ve vztahu k investičním akcím,
• tvorba plánů investic a oprav, správa majetku města.
Písemná přihláška zájemce dle § 6 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb. musí obsahovat tyto
náležitosti:
• jméno, příjmení uchazeče,
• datum a místo narození uchazeče,
• státní příslušnost uchazeče,
• místo trvalého pobytu uchazeče,
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího st. občana,
• datum a podpis uchazeče,
• kontaktní údaje – telefonní číslo a e-mailovou adresu.
K přihlášce přiložte:
• životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a s uvedením odborných znalostí a dovedností
týkajících se požadavků tohoto výběrového řízení,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků obdobný
doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský
stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Místo, adresa a způsob podání přihlášky:
• osobně na podatelně Městského úřadu Břidličná, Nábřežní 452, 793 51 Břidličná nebo
poštou. Obálku označte: „VŘ HSO – NEOTVÍRAT“
Lhůta pro podání přihlášky: 13. července 2022 do 10:00 hodin.
Případné dotazy zodpoví:
Ing. Jana Paštěková, tajemnice Městského úřadu Břidličná, telefon: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
Bc. Monika Kováčová, vedoucí hospodářsko správního odboru MěÚ, telefon: zobrazit tel. číslo
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení
zrušit. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno písemně. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly (§ 9 odst.6 zákona č. 312/2002 Sb.).
Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení
nakládat s jeho osobními údaji.
Po skončení výběrového řízení budou uchazečům písemné materiály poskytnuté k výběrovému
řízení vráceny.
Z : 23.6.2022
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?