- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
BAVILA BY VÁS TATO PRÁCE?
Práce je stále stejná. Vaším úkolem bude udržet chod podatelny a recepce dle stanovených postupů. Očekáváme, že tento post zastanete na delší období. Budete součástí již existujícího týmu.
Jedná se zejména o tyto činnosti:
o Evidence přijaté pošty vč. vyzvedávání poštovních zásilek na poště
o Evidence a odesílání pošty
o Obsluha datových schránek
o Uvítání a péče o návštěvy, vč. jejich evidence, přepojování telefonátů
o Správa recepce a zasedacích místností
o Skenování a archivace dokladů
CO BYSTE MĚL(A) SPLŇOVAT?
o máte chuť do práce
o máte prokazatelnou vysokou úroveň produkce v předchozím zaměstnání
o máte příjemné vystupování a umíte jednat s lidmi
o umíte pracovat v MS Office (MS Word, MS Excel)
o máte řidičský průkaz sk. B a jste aktivní řidič
o znalost AJ na komunikativní úrovni nutná
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, čtvrtletní odměny, příspěvky na stravování (cca. 1600 Kč/měsíc), firemní bezúročné půjčky, očkování proti klíšťové encefalitidě, příspěvky na penzijní připojištění/životní důchodové pojištění, firemní sportovní a společenské akce, příjemné pracovní prostředí na okraji Plzně se zajištěným parkovacím místem pro zaměstnance společnosti
Kontaktní osoba: Ing. Simona Svobodová, Bc. Lucie Walterová, Martina Šilpochová DiS.
Tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo (po-pá 9–14 h)
E-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?