- 37 260 Kč
- Plný úvazek

Do zavedeného týmu hledáme pracovníka v sociálních službách – zástupce vedoucí chráněného bydlení. Cílovou skupinou organizace jsou lidé s duševním onemocněním.
Popis pracovní pozice: vykonává sociální práci v souladu se Zákonem 108/2006 Sb. Dále poskytuje pomoc, podporu uživatelům, rodinným příslušníkům např. při návratu z léčebny, nápomoc s vedením domácnosti, hospodařením, doprovody k lékařům, na úřady, volnočasové aktivity apod.). Zastupuje vedoucí CHB. Místo výkonu práce Liberec. Týdenní pracovní doba je PO-PÁ, a to včetně svátků, pokud vyjdou na všední den.
Nabízíme: smysluplnou práci, dobré pracovní zázemí, podporu týmu, podporu dalšího vzdělávání, 5 týdnů dovolené, sick days pro případ krátké nemoci. Nástupní plat 19 000,– + 1 500,– Kč za zastupování, po 3. měsících zkušební doby až 3 000,– Kč os. ohodnocení, po dalších třech měsících druhá část os. ohodnocení až 3 000,– Kč os., případně lze přiznat příplatek za praxi s cílovou skupinou, nebo za praxi v terénní péči v částce až 4 000,– Kč.
Požadujeme: minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou, uživatelskou práci na PC (Word, Excel, internet), ŘP skupina B – aktivní řidič, komunikační dovednosti, empatický přístup k uživatelům, schopnost pracovat v týmu, samostatnost v plánování času, „sebeřízení“ – schopnost kvalitně pracovat bez soustavné kontroly, trestní bezúhonnost, zájem učit se novým věcem.
Místo výkonu práce: Nezvalova 662, 460 15 Liberec 15 a Krejčího 202, 302, 402, Liberec – Rochlice, 460 06
Hlásit se e-mailem: zaslat životopis a motivační dopis (uveďte vzdělání, vzdělávací kurzy a semináře)
Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Nástup: ihned, případně dle dohody
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?