- 41 000 Kč
- Plný úvazek
Druh práce a místo výkonu práce:
Samostatný odborný referent/referentka státní správy a samosprávy – pracovník/pracovnice Obecního úřadu v Brandýsku. Pracovní poměr na dobu určitou s nástupem od 1.1.2024, lze i později, s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Předpoklady:
věk nad 18 let
způsobilost k právním úkonům
trestní bezúhonnost
státní občanství ČR
vzdělání SŠ, VOŠ, VŠ
Další odborné předpoklady:
znalost práce na PC – Word, Excel, práce s programem KEO výhodou, znalost administrativy samosprávy a státní správy – praxe výhodou, zkouška dle zákona č. 21/2006 Sb., výhodou, asertivní jednání, komunikativnost, flexibilita
Přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno a příjmení zájemce
datum a místo narození zájemce
státní příslušnost zájemce
místo trvalého pobytu zájemce včetně telefonického, případě emailového kontaktu
číslo občanského průkazu
datum a podpis zájemce
Výčet dokladů, které zájemce předloží k přihlášce:
strukturovaný profesní životopis
motivační dopis
originál Výpisu z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
ověřená kopie nebo originál dokladu o nejvyšším vzdělání
Doklad obsahující osobní údaje bude ihned po skončení výběrového řízení vrácen zájemci nebo skartován.
Výběrové řízení bude dvoukolové
Průběh výběrového řízení:
Platová třída odpovídající druhu práce:
platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 s tím, že stupeň bude stanoven dle délky započitatelné praxe
Lhůta pro podání přihlášky:
do 08:00 hodin dne 11.12.2023. Na přihlášky doručené po tomto datu nebude brán zřetel.
Místo a způsob podání přihlášky:
přihlášky doručit osobně nebo zaslat poštou na adresu: Obec Brandýsek, Slánská 62, 273 41 Brandýsek.
Obálka musí být výrazně označena v a š í a d r e s o u a slovy:
NEOTVÍRAT VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?