- Zkrácený úvazek
Nástup možný dle dohody.
Náplň práce:
- samostatná administrativa provozu společnosti, práce s interními dokumenty , elektronické bankovnictví, příprava, vedení podkladů pro účetní zpracování.
- práce s externími dokumenty , faktury, dodací listy, korespondence ,oznámení. Verbální, elektronická, písemná komunikace se zákazníky, dodavateli , obchodními a spolupracujícími partnery.
- asistent(ka) jednatele společnosti.
Požadujeme:
- ochota pracovat , příjímat nové poznatky, proaktivní přístup, loajalita, smysl pro zodpovědnost, orientace na výsledek, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, řidičský průkaz sk. B, dobrá znalost práce na PC, dobrá znalost – MS Office ,WORD, EXCEL, znalost AJ úroveň B1.
Nabízíme:
- Příspěvek na stravování, pestrou pracovní náplň, moderní pracovní prostředí, po dohodě pružnou pracovní dobu resp. home office .Možnost pracovního rozvoje (školení, kurzy), mobilní telefon, k dispozici firemní snack bar zdarma. Případně možnost zkrácené pracovní doby.
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: e-mail přes
- telefonicky na čísle zobrazit tel. číslo – pan Pavel Krutílek