- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
KLIENTSKÝ PORADCE/ -KYNĚ
NÁPLŇ PRÁCE:
Jedná se o pozici, která bude stabilně pečovat o klientelu na přepážkovém pracovišti v Mostě.
Náplň práce: vyřizování požadavků, servis a sjednávání smluv jak klientům příchozím, tak klientům svěřeným do péče. Osobní komunikace na přepážce, telefonická a online komunikace.
Co na Vás čeká: pohodová atmosféra, přátelský, vstřícný a stabilní kolektiv. Velmi kvalitní systém vzdělávání zdarma, zázemí kanceláře, služební notebook a telefon, možnost online sjednávání, možnost home office. Možnost kariérního růstu.
Co očekáváme my: vstřícnou komunikaci s klienty, umění aktivně naslouchat, IT gramotnost, chtít se vzdělávat a profesně rozvíjet. Obchodní zkušenosti jsou vítány, nikoliv však podmínkou.
Zaměstnanecké výhody: Dovolená 5 týdnů, 3 dny free day, zvýhodněné pojistné produkty, stravenky, příspěvky zaměstnavatele na životní pojištění a důchodové spoření, zdravotní program, zvýhodněný tarif mobilního operátora, Benefity program pro volný čas a zdraví, týmové akce
HLÁSIT SE: Pistorová Iveta, tel.: zobrazit tel. číslo , volat od 9:00 do 16:00 hod., e-mail: e-mail přes – vždy zaslat životopis (k projednání doporučenky domluvit se telefonicky schůzku + zaslat životopis, na základě životopisu dostane každý uchazeč mailem termín ústního pohovoru, který se koná cca za týden!!!)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.