- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Druh práce:
" samostatný výkon funkce veřejného opatrovníka, sociální práce, výkon náročných specializovaných agend péče o osoby v nepříznivé sociální situaci, terénní sociální práce,
" plnění úkolů vyplývajících ze zákona o sociálních službách, občanského zákoníku, zákona o pomoci v hmotné nouzi a dalších souvisejících zákonů,
" vydávání zvláštních označení do vozidla pro osoby zdravotně postižené,
" zajišťování agendy zvláštního příjemce důchodů.
Požadavky pro vznik pracovního poměru úředníka:
" kvalifikační předpoklady odpovídající § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách,
" základní orientace v právních předpisech vztahující se k sociální oblasti,
" uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook),
" řidičský průkaz skupiny „B“,
" dobré komunikační a organizační schopnosti, odolnost proti stresu a psychické zátěži, flexibilita, pečlivost, samostatnost,
" výhodou praxe ve výkonu sociální práce, terénní sociální práce a výkonu veřejného opatrovníka,
" výhodou osvědčení zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 312/2006 S., o o úřednících územních samosprávných celků.
Platová třída
Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do 11. platové třídy.
Podání přihlášek
Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně
Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
Městský úřad
Masarykovo náměstí 128
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
v obálce s označené „NEOTVÍRAT – přihláška do výběrového řízení
na pozici úředníka sociálního odboru“.
Termín předložení přihlášek do 19.09.2022.
Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm, Palackého 480, Rožnov pod Radhoštěm u vedoucí sociálního odboru Mgr. Evy Urbanové, kancelář č. 106, mob. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?