- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Druh práce:
" samostatný výkon funkce veřejného opatrovníka, sociální práce, výkon náročných specializovaných agend péče o osoby v nepříznivé sociální situaci, terénní sociální práce,
" plnění úkolů vyplývajících ze zákona o sociálních službách, občanského zákoníku, zákona o pomoci v hmotné nouzi a dalších souvisejících zákonů,
" vydávání zvláštních označení do vozidla pro osoby zdravotně postižené,
" zajišťování agendy zvláštního příjemce důchodů.
Požadavky pro vznik pracovního poměru úředníka:
" kvalifikační předpoklady odpovídající § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách,
" základní orientace v právních předpisech vztahující se k sociální oblasti,
" uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook),
" řidičský průkaz skupiny „B“,
" dobré komunikační a organizační schopnosti, odolnost proti stresu a psychické zátěži, flexibilita, pečlivost, samostatnost,
" výhodou praxe ve výkonu sociální práce, terénní sociální práce a výkonu veřejného opatrovníka,
" výhodou osvědčení zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 312/2006 S., o o úřednících územních samosprávných celků.
Platová třída
Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do 11. platové třídy.
Podání přihlášek
Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně
Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
Městský úřad
Masarykovo náměstí 128
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
v obálce s označené „NEOTVÍRAT – přihláška do výběrového řízení
na pozici úředníka sociálního odboru“.
Termín předložení přihlášek do 19.09.2022.
Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm, Palackého 480, Rožnov pod Radhoštěm u vedoucí sociálního odboru Mgr. Evy Urbanové, kancelář č. 106, mob. zobrazit tel. číslo .
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.