- Plný úvazek
Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
- komunikace se zákazníky oddělení výdejních automatů, příjem a zpracování objednávek; komunikace se zákazníkem v případě nejasností, reklamací, specifických požadavků; spolupráce s odd. nákupu, výroby, logistiky, předání informací o zakázce; koordinování nákupu a prodeje zboží, regulace skladových zásob; zastupování vedoucího oddělení
Požadujeme:
- zkušenost se zákaznickým servisem; výborná schopnost komunikace a zpracování informací, organizace času a priorit; vstřícný a profesionální přístup k požadavkům zákazníka; nutná znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet), výhodou – znalost programu Helios; aktivní znalost angličtiny (střední úroveň); aktivní řidič
Zájemci se mohou hlásit do 12.2.2023:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: e-mail přes ;