- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Nástup dle domluvy.
Náplň práce: koordinace a řízení činnosti zaměstnanců v rámci pobočky (střediska), plánování tras a přidělování jednotlivých pracovních úkolů, zajištění provozu pobočky, zařizování a zásobování provozu na pobočce, komunikace s kolegy a zákazníky společnosti, administrativa a kontrola práce pracovníků, zajištění a řízení kvality produktů, inventarizace skladu pobočky, péče a údržba o techniku (vozový park) na pobočce;
Požadujeme: středoškolské vzdělání, min. 3-letou praxi v oboru dispečer/logistik dopravy, spolehlivost, komunikační a organizační schopnosti, pečlivost a časovou flexibilitu, samostatnost a schopnost vedení týmu zaměstnanců, odolnost vůči stresovým situacím, řidičské oprávnění skupiny B, (C+E výhodou);
Nabízíme: zajímavé a motivující finanční ohodnocení, zázemí v dynamicky se rozrůstající české společnosti, služební mobilní telefon a počítač, příspěvek na stravné, po zapracování smlouvu na dobu neurčitou, benefity v závislosti na výsledcích a kvalitě odvedené práce;
Zázemí ve stabilní a stále se rozrůstající české společnosti. Zajímavé finanční ohodnocení, stravenky, služební telefon a notebook, benefity v závislosti na výsledcích a kvalitě odvedené práce.
Zájemci se mohou hlásit telefonicky nebo e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?