- 23 000 – 25 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

POŽADAVKY:
úplné střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou, státní občanství ČR, psaní na klávesnici všemi deseti, znalost české gramatiky, trestní a morální bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům, znalost práce na PC, odpovídající vystupování a komunikační schopnosti, nástup možný ihned – dle dohody
NÁPLŇ PRÁCE:
vyhotovování zápisů soudních jednání, zajišťování přípravy a průběhu soudních jednání, vyhotovování a vypravování rozhodnutí a přípisů, práce v informačních systémech soudu
NABÍZÍME:
platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 7. platová třída, stupeň dle započitatelné délky praxe (od 14.740 Kč do 22.170 Kč), vstřícný přístup a pomoc při zaučení, 5 týdnů dovolené, příjemné pracovní prostředí
K PŘIHLÁŠCE DO VÝBĚRVÉHO ŘÍZENÍ PŘŽILOŽTE:
motivační dopis, strukturovaný životopis, prohlášení dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů – vyjádření souhlasu se shromažďováním a zpracováním osobních údajů, s tím, že po ukončení výběrového řízení budou dokumenty obsahující osobní údaje vydány uchazeči pouze na základě písemné žádosti
PŘIHLÁŠKY DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ ZASÍLEJTE DO 10. 8. 2018 emailem na adresu
e-mail přes nebo poštou na adresu: Okresní soud v Písku, správa soudu, Velké náměstí 121/17, 397 41 Písek.
Další podrobnosti ohledně pracovní pozice a uzavření pracovního poměru budou sděleny při případném ústním pohovoru. V případě pozvání k ústnímu pohovoru přineste kopii dokladu o dosaženém požadovaném vzdělání.
Místopředsedkyně okresního soudu si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, případně nevybrat žádného z uchazečů/uchazeček.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?