- 45 000 – 47 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Práce obnáší mimo jiné zapisování při soudních jednáních a další administrativní činnost.
Požadavky – střední vzdělání s maturitou, znalost rychlého psaní (min. 250 úhozů za minutu), znalost českého jazyka (při osobní schůzce bude provedena zkouška v psaní na klávesnici a ze znalosti pravopisu).
Další požadavky – morální, trestní bezúhonnost, znalost práce na PC. Plat v 7. platové třídě, nástupní plat bez praxe je 14 740 Kč (dorovnán do výše zaručené mzdy, tj. do 16 400 Kč). Jinak výše platu závisí na případné předchozí praxi v oblasti administrativy. Nástup ideálně od 1.9.2018 (na dobu určitou – 1 rok, později lze prodloužit). Zájemce žádáme, aby zaslal do 10.8.2018 motivační dopis a životopis na e-mail e-mail přes .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.