- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z: 09.08.2018 a 25.10.2018
Náplň práce: Komunikace s klienty v nově otevřené kanceláře, Finanční a úvěrové poradenství, administrativa smluv, komunikace s centrálou společnosti, servis stávajících klientů.
Požadavky: základní znalost PC, schopnost práce v týmu, ŘP. Sk. B, komunikativnost,
Zázemí a podpora úspěšného týmu, pružná pracovní doba, nadstandardní finanční ohodnocení na trhu , kariérní růst, vzdělávání v rámci firmy.
Kontakt: e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.