- 39 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
KO: Štrohalmová Marcela, tel.: zobrazit tel. číslo , životopis zašlete na e-mail: e-mail přes
min. SŠ vzdělání s maturitou (technické vzdělání či zkušenost v oblasti IT výhodou); zájem o to, jak věci kolem internetu a telekomunikací fungují, abyste je dokázali vysvětlit klientovi; dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet, Emailová komunikace); psaní všemi deseti; schopnost umět sestavit jednoduchou obchodní nabídku, zformulovat konkrétní a věcný e-mail; praxe v jednání s klienty výhodou; základní přehled v oblasti účetnictví; základní znalost AJ slovem a písmem; organizační schopnosti; obchodní duch; pečlivost; zodpovědnost.
Pracoviště Opava, nástup dle dohody.
Jedná se o kumulovanou pracovní pozici pracovníka/ce zákaznického centra. Hlavní náplní práce bude osobní, telefonická a emailová komunikace s klienty včetně veškeré navazující firemní administrativy. V rámci administrativy bude pracovník/ce komunikovat se servisními techniky, zadávat a kontrolovat zakázky v informačním a skladovém systému, kontrolovat a zpracovávat podklady a dokumentaci jednotlivých zakázek pro účetní oddělení. V obchodní oblasti bude tento pracovník/ce připravovat nabídky pro klienty a aktivně s nimi komunikovat prostřednictvím telefonu a e-mailu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?