- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Dorozumíš se anglicky, ale pracovních zkušeností máš zatím málo? Nevadí, máme pro Tebe skvělou příležitost! Na zákaznické podpoře u našeho klienta zúročíš své jazykové znalosti, naučíš se komunikovat s klienty, řešit problémy.
Hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu v call centru v Liberci, kde budeš mít možnost pracovat i z domova. Náš klient je internetový prodejce, který si klade za cíl být nejlepší na českém a slovenském trhu v oblasti zákaznického servisu.
•vyřizovat požadavky zákazníků
•udržovat a rozvíjet dobré vztahy se zákazníky
•komunikovat budeš prostřednictvím telefonu, e-mailu a sociálních sítí
•nebudeš aktivně volat kontakty z anonymní databáze, nejde o telemarketing
•nebudeš nabízet nepotřebné produkty
•být schopný řešit různorodé situace s jedním cílem - pomoci našim zákazníkům. Pokud to neumíš, nemusíš mít strach, čeká tě důkladné zaškolení
•mít angličtinu alespoň na úrovni B1
•pracuje se ve směnném režimu od 8 do 22 hodiny, ale směny si naplánuješ dopředu na celý měsíc
•víkendové směny jsou obvykle 1-2x měsíčně
•důkladné školení během prvního měsíce, které tě seznámí s našimi systémy a tým zkušených kolegů ti bude k dispozici i po dokončení školení
•možnost kariérního růstu –můžeš se stát seniorem nebo teamleaderem
•kvalitní péče o zákazníka se projeví ve tvé variabilní složce mzdy
•29 dnů volna (20 dnů dovolené, 5 relax days, 3 sick days, den dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny
•možnost sabbaticalu po roce máš nárok až měsíčního volna navíc a po dvou letech dokonce 2 měsíce volna
•stravenky Benefit Plus pro využití ve spoustě skvělých podniků nebo stravenkový paušál
•MultiSport kartu, Cafeterii a Dny zdraví
•měsíční příspěvek na penzijní připojištění
•možnost pracovat z domova po domluvě s manažerem
•kurzy angličtiny pro zlepšení jazykových dovedností

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.