- 46 314 Kč
- Plný úvazek

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Dorozumíš se anglicky, ale pracovních zkušeností máš zatím málo? Nevadí, máme pro Tebe skvělou příležitost! Na zákaznické podpoře u našeho klienta zúročíš své jazykové znalosti, naučíš se komunikovat s klienty, řešit problémy.
Hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu v call centru v Liberci, kde budeš mít možnost pracovat i z domova. Náš klient je internetový prodejce, který si klade za cíl být nejlepší na českém a slovenském trhu v oblasti zákaznického servisu.
•vyřizovat požadavky zákazníků
•udržovat a rozvíjet dobré vztahy se zákazníky
•komunikovat budeš prostřednictvím telefonu, e-mailu a sociálních sítí
•nebudeš aktivně volat kontakty z anonymní databáze, nejde o telemarketing
•nebudeš nabízet nepotřebné produkty
•být schopný řešit různorodé situace s jedním cílem - pomoci našim zákazníkům. Pokud to neumíš, nemusíš mít strach, čeká tě důkladné zaškolení
•mít angličtinu alespoň na úrovni B1
•pracuje se ve směnném režimu od 8 do 22 hodiny, ale směny si naplánuješ dopředu na celý měsíc
•víkendové směny jsou obvykle 1-2x měsíčně
•důkladné školení během prvního měsíce, které tě seznámí s našimi systémy a tým zkušených kolegů ti bude k dispozici i po dokončení školení
•možnost kariérního růstu –můžeš se stát seniorem nebo teamleaderem
•kvalitní péče o zákazníka se projeví ve tvé variabilní složce mzdy
•29 dnů volna (20 dnů dovolené, 5 relax days, 3 sick days, den dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny
•možnost sabbaticalu po roce máš nárok až měsíčního volna navíc a po dvou letech dokonce 2 měsíce volna
•stravenky Benefit Plus pro využití ve spoustě skvělých podniků nebo stravenkový paušál
•MultiSport kartu, Cafeterii a Dny zdraví
•měsíční příspěvek na penzijní připojištění
•možnost pracovat z domova po domluvě s manažerem
•kurzy angličtiny pro zlepšení jazykových dovedností
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?