- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Dorozumíš se anglicky, ale pracovních zkušeností máš zatím málo? Nevadí, máme pro Tebe skvělou příležitost! Na zákaznické podpoře u našeho klienta zúročíš své jazykové znalosti, naučíš se komunikovat s klienty, řešit problémy.
Hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu v call centru v Liberci, kde budeš mít možnost pracovat i z domova. Náš klient je internetový prodejce, který si klade za cíl být nejlepší na českém a slovenském trhu v oblasti zákaznického servisu.
•vyřizovat požadavky zákazníků
•udržovat a rozvíjet dobré vztahy se zákazníky
•komunikovat budeš prostřednictvím telefonu, e-mailu a sociálních sítí
•nebudeš aktivně volat kontakty z anonymní databáze, nejde o telemarketing
•nebudeš nabízet nepotřebné produkty
•být schopný řešit různorodé situace s jedním cílem - pomoci našim zákazníkům. Pokud to neumíš, nemusíš mít strach, čeká tě důkladné zaškolení
•mít angličtinu alespoň na úrovni B1
•pracuje se ve směnném režimu od 8 do 22 hodiny, ale směny si naplánuješ dopředu na celý měsíc
•víkendové směny jsou obvykle 1-2x měsíčně
•důkladné školení během prvního měsíce, které tě seznámí s našimi systémy a tým zkušených kolegů ti bude k dispozici i po dokončení školení
•možnost kariérního růstu –můžeš se stát seniorem nebo teamleaderem
•kvalitní péče o zákazníka se projeví ve tvé variabilní složce mzdy
•29 dnů volna (20 dnů dovolené, 5 relax days, 3 sick days, den dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny
•možnost sabbaticalu po roce máš nárok až měsíčního volna navíc a po dvou letech dokonce 2 měsíce volna
•stravenky Benefit Plus pro využití ve spoustě skvělých podniků nebo stravenkový paušál
•MultiSport kartu, Cafeterii a Dny zdraví
•měsíční příspěvek na penzijní připojištění
•možnost pracovat z domova po domluvě s manažerem
•kurzy angličtiny pro zlepšení jazykových dovedností
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.