- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Zajišťuje systematické zvyšování kvalifikace zaměstnanců dle potřeby organizace, organizuje školení zástupců zákazníka dle jeho požadavků, dohlíží na průběh interních vzdělávacích akcí po stránce organizační a zajišťuje nápravná opatření, účastní se projednávání učebních osnov s dalšími odbornými útvary, zajišťuje a organizuje další formy výchovy a vzdělávání ( kurzy, školení), komunikuje s externími vzdělávacími institucemi a lektory. Spolupracuje s externími organizacemi a institucemi při zajišťování odborných školení, eviduje a vystavuje kvalifikační doklady u vybraných specialistů a leteckého personálu, spolupracuje na přípravě podkladů pro plán vzdělávání, tvorbě a schvalování učebních plánů, zpracovává, eviduje a doplňuje evidenci zaměstnanců, kteří se zúčastňují všech druhů vzdělávání, včetně studia na státních či soukromých školách, zajišťuje adaptační proces, odbornou praxi studentů. SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo sociálního směru, znalost procesů personalistiky a ŘLZ, dobrá znalost práce na PC (MS Office), praxe min. 4 roky v oblastin personalistiky výhodou, dobré organizační a komunikační schopnosti, zvládání zátěžových situací, zkušenosti s řízením dotačních projektů – výhodou, komunikační znalost AJ, RJ – výhodou. Zodpovědnost, samostatnost, ŘP „B“. Příspěvek na stravování a ubytování, flexipasy, jazykové kurzy (AJ, RJ). Kontakt možný telefonicky, nebo emailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?