- 65 000 Kč
- Plný úvazek

Každý je u nás důležitým členem týmu. Proto je nezbytné, abychom sdíleli své cíle a hodnoty. Jen tak můžeme být společně moderní firmou, kde se zaměstnancům dobře pracuje a kam se zákazníci rádi vracejí.
Administrátor pošt – pošta Český Krumlov 1 – vzdělání středoškolské. Pracoviště Český Krumlov. Prac. poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na neurčitou, prac. úvazek plný, prac. doba dvousměnná. Nástup únor 2018. Mzda 20.000,–- – 24.000,–- Kč hrubého. Náplň práce: rádi komunikujete s lidmi a profesionální klientský přístup je Vám vlastní a přirozený, preferujete změnu místa pracoviště (zástup za absence pracovníků pošt v okolí Českého Krumlova), řešíte náročné situace vždy s klidem a optimistickým přístupem, máte obchodního ducha a dovedete s úsměvem klientům nabízet služby a produkty. Požadujeme: SŠ vzdělání, orientaci na výkon, která směřuje k vytyčeným cílům, vlastnosti, které klienta staví na první místo (např. proaktivitu, umění komunikace a prezentace, časovou flexibilitu), spolehlivost, pečlivost a odolnost vůči stresu a samozřejmě drobnosti – řidičský průkaz sk. B a běžnou znalost práce s PC. Proč pracovat právě u nás? Naučíme Vás vše, co budete k práci u nás potřebovat, za odvedenou práci Vás odměníme motivující mzdou, pracovní úvazek 37,5 hodin týdně, 5 týdnů dovolené, další zaměstnanecké benefity – stravenky v hodnotě 70 Kč, příspěvky na dovolenou a dětské tábory, volno pro rodiče, aj., po roce smlouva na dobu neurčitou. Kontakt: zobrazit tel. číslo Ing. Romana Procházková, e-mail přes .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.