- 40 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co u nás budete dělat?
• vykonávat činnosti sociálně právního a administrativně organizačního charakteru, a to v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (například: jednání se zájemci o sociální službu, se správními orgány a jinými organizacemi, s opatrovníky klientů, provádění sociálního šetření, vedení sociální agendy a depozitní pokladny)
• kontrola úrovně kvality sociálních služeb
• systematická metodická podpora všech sociálních služeb organizace
• vedení metodických setkání služeb prevence a služeb péče
• účast na odborných setkáních v rámci komunitního plánování
• provádění změn v Registru poskytovatelů sociálních služeb a v krajské síti, administrativní činnost
• nastavení modelů hodnocení a spolupráce při zvyšování kvality poskytovaných služeb poskytovatele
Co požadujeme a oceníme?
• vysokoškolské, příp. vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• znalost zákona o sociálních službách, jeho prováděcího předpisu a dalších zákonů a předpisů týkající se sociální oblasti
• orientaci v sociálně právní a sociálně zdravotní problematice zdravotně znevýhodněných osob
• schopnost komunikovat s osobami se zdravotním postižením, osobami s chronickým duševním onemocněním, mentálním nebo kombinovaným postižením
• znalost standardů kvality a individuálního plánování
• schopnost podílet se na průběhu plánování, přehodnocování a naplňování sociální služby
• flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu
• schopnost samostatné i týmové práce
• psychickou i fyzickou připravenost k výkonu práce s lidmi
• administrativní dovednosti, schopnost sebevzdělávání
• profesionální přístup k práci
• znalost práce s počítačem (WORD, EXCEL)
• zkušenosti se sociální prací výhodou
• trestní bezúhonnost
• výhodou praxe v oboru a znalost IS Cygnus
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Co nabízíme
• práci na plný úvazek, pružnou pracovní dobu
• možnost seberealizace a profesního růstu
• přátelské a podporující pracovní prostředí
• zaměstnanecké výhody – cenově zvýhodněné stravování, příspěvek na penzijní připojištění
Předpokládány nástup: dle dohody; pravidelné pracoviště: České Budějovice
Plat: platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. 10. platová třída/platový stupeň dle praxe tedy plat 27 500,– Kč až 40 000,– Kč + možnost osobního ohodnocení, po zapracování tedy možný plat až cca 45 000,– Kč
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte personalistovi na e-mail: e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?