- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Co u nás budete dělat?
• vykonávat činnosti sociálně právního a administrativně organizačního charakteru, a to v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (například: jednání se zájemci o sociální službu, se správními orgány a jinými organizacemi, s opatrovníky klientů, provádění sociálního šetření, vedení sociální agendy a depozitní pokladny)
• kontrola úrovně kvality sociálních služeb
• systematická metodická podpora všech sociálních služeb organizace
• vedení metodických setkání služeb prevence a služeb péče
• účast na odborných setkáních v rámci komunitního plánování
• provádění změn v Registru poskytovatelů sociálních služeb a v krajské síti, administrativní činnost
• nastavení modelů hodnocení a spolupráce při zvyšování kvality poskytovaných služeb poskytovatele
Co požadujeme a oceníme?
• vysokoškolské, příp. vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• znalost zákona o sociálních službách, jeho prováděcího předpisu a dalších zákonů a předpisů týkající se sociální oblasti
• orientaci v sociálně právní a sociálně zdravotní problematice zdravotně znevýhodněných osob
• schopnost komunikovat s osobami se zdravotním postižením, osobami s chronickým duševním onemocněním, mentálním nebo kombinovaným postižením
• znalost standardů kvality a individuálního plánování
• schopnost podílet se na průběhu plánování, přehodnocování a naplňování sociální služby
• flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu
• schopnost samostatné i týmové práce
• psychickou i fyzickou připravenost k výkonu práce s lidmi
• administrativní dovednosti, schopnost sebevzdělávání
• profesionální přístup k práci
• znalost práce s počítačem (WORD, EXCEL)
• zkušenosti se sociální prací výhodou
• trestní bezúhonnost
• výhodou praxe v oboru a znalost IS Cygnus
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Co nabízíme
• práci na plný úvazek, pružnou pracovní dobu
• možnost seberealizace a profesního růstu
• přátelské a podporující pracovní prostředí
• zaměstnanecké výhody – cenově zvýhodněné stravování, příspěvek na penzijní připojištění
Předpokládány nástup: dle dohody; pravidelné pracoviště: České Budějovice
Plat: platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. 10. platová třída/platový stupeň dle praxe tedy plat 27 500,– Kč až 40 000,– Kč + možnost osobního ohodnocení, po zapracování tedy možný plat až cca 45 000,– Kč
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte personalistovi na e-mail: e-mail přes .
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.