- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Oblast pomoci osobám se zdravotním postižením
Požadujeme – odborná kvalifikace dle §110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách – min. VOŠ se zaměřením na sociální práci, zdravotní způsobilost, plná způsobilost k právnímu jednání, znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, znalost standardů kvality, praxe na pozici sociálního pracovníka min. 5 let, motivaci a předpoklady pro práci s lidmi s postižením a jejich rodinami, znalost práce na PC (Word, Excel), program Cygnus 2, psychická a fyzická připravenost k výkonu práce s lidmi se zdravotním postižením, ŘP sk. B – aktivní řidič, očkování na hepatitidu B, aj.
Náplň práce – řešení sociálně právních problémů uživatelů jejich sociální situace, účast na jednáních se správními orgány a dalšími institucemi v zájmu uživatelů, tvorba metodik, směrnic a standardů kvality, zabezpečení sociální agendy včetně sociálně právních problémů, plánování, realizace, monitoring a vyhodnocování poskytované sociální služby, vedení evidence zájemců o sociální službu, provádění sociálního šetření, komunikace se zájemci o službu, koordinace, vedení a vyhodnocování individuálního plánování v rámci služby, vedení související dokumentace, aj.
Kompletní seznam požadovaných dokumentů a bližší informace k náležitosti přihlášky najdete na webových stránkách https://www.isukl.cz/informace/oznameni/35–3
Životopis a všechny potřebné přílohy zašlete na adresu: Integrovaný sociální ústav Komorní Lhotka čp. 184, příspěvková organizace, Komorní Lhotka 184, 739 53 Hnojník, případně doneste osobně k rukám Mgr. Michaely Zigové ve dnech Po-Pá od 8:00 do 14:30 hodin. Obálku nadepište: „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK“. Termín podání přihlášek je do 4. 5. 2023 do 12:00 hodin.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?