- 31 000 – 33 700 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Krajský úřad Jihomoravského kraje
hledá vhodného kandidáta/kandidátku na obsazení místa
referenta/referentky právní agendy (PRÁVNÍKA/PRÁVNIČKU) odboru kancelář ředitele
pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou dovolenou
Jsme moderní, otevřený a profesionální úřad – staňte se součástí velkého zaměstnavatele!
Naše práce je: SMYSLUPLNÁ – děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ – můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ – můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ – u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředí
Samozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, Brno
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11
Termín nástupu: dle dohody
Charakteristika vykonávané práce: referent/referentka právní agendy zajišťuje výkon komplexních právních činností souvisejících s agendou odboru kancelář ředitele, podílí se na zadávání veřejných zakázek, včetně tzv. odpovědného zadávání; podílí se na výkonu kontrolní činnosti bezpečnostního ředitele, zajišťuje právní podklady, zodpovídá za správnost dokumentů; spolupracuje na činnostech souvisejících s krizovými stavy aj.
Kontaktní pracovník: Mgr. Martin Koníček, vedoucí odboru kancelář ředitele, tel. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?