- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

klíčová role v implementaci ERP řešení, udržování průběžné komunikace s vedením společnosti, členy týmu, zaměstnanci a dodavatelem ERP systému, nutné organizační a komunikační schopnosti, psychická odolnost, schopnost nastavit si priority, pravidelné informace vedení o stavu projektu, problémech a rizicích, pečlivé plánování, koordinace a správa projektu, sběr požadavků, identifikace nedostatků, navrhování nových procesů, definice procesů, reportů i vývoj a implementaci vlastních rozšíření podle potřeb firmy, nastavení a konfigurace ERP systému podle specifikace a požadavků, zajišťování splnění cílů a časového plánu, hlídání změn v procesech, organizaci a pracovních postupech, komunikace s kolegy o důvodech a přínosech změn, poskytování školení a podporu zaměstnancům při adaptaci na nový systém, vyhodnocení spokojenosti zaměstnanců s novým systémem a identifikace oblasti, ve kterých je třeba provést úpravy nebo zlepšení, komunikace s dodavatelem systému, schopnost zasáhnout ještě ve fázi vývoje, zajištění proškolení zaměstnanců (administrátoři, manažeři, běžní uživatelé), poskytování podpory pro nové uživatele, sestavování prac. postupů a provoz. harmonogramů pro počítačové aplikace, projektování a koordinace servisu, údržby a správy databází, zavádění jednotné metodiky a technolog. norem pro správu a administraci aplikací, řešení nestandardních provozních situací a jejich konzultace s uživateli a dodavateli, proškolování správců aplikací, vedení provozní dokumentace o využívaném software, zajišťování konzultačních služeb a metodického řízení uživatelů aplikací, testování systému pro ověření jeho funkčnosti a shody s požadavky firmy, osobní kontakt možný po tel. domluvě
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?