- 250 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Pro nově vznikající oddělení nadnárodní společnosti hledáme MANAŽERA PRO IMPLEMENTACI NOVÉHO INTELINTENGTNÍHO SYSTÉMU SPRÁVY DAT.
Ano, název zní více než krkolomně. :-) Co si pod tím představit?
Vzhledem k velikosti firmy je neustále potřeba zlepšovat procesy směrem ke zpracování, reportování a analýze dat. Z tohoto důvodu bude Vaším úkolem implementace nového systému a s tím související sestavení týmu pro nastavení principů a pravidel reportování.
Čeká Vás definice centrálních pravidel, procesů, pojmů a organizačních struktur včetně odpovědných osob a řízení životního cyklu dat.
Nastavíte a definujete požadavky pro rozvoj IT infrastruktury v oblasti inteligentního zpracování dat.
Zajistíte správu dat v souladu s tržní regulací a legislativou týkající se GDPR.
Následně budete pravou rukou pro management a budete jim podporou v rámci zpracování tržních analýz, reportů a zajištění datové dostupnosti.
Další dílčí úkoly bychom zde mohli vypisovat hodiny :-) Pro více informací nás můžete kontaktovat na čísle zobrazit tel. číslo nebo zaslat životopis skrze odpovědní formulář a my se s Vámi již spojíme.
POŽADAVKY:
BENEFITY:
5 týdnů dovolené
Finanční benefity
Příspěvek na penzijní připojištění
Příspěvek na stravování
Pružná pracovní doba
Firemní vzdělávání (jazykové kurzy aj.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?