- 95 000 Kč
- Plný úvazek

Předpokládaný vznik pracovního poměru: ihned
Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců
Platové zařazení: platová třída 12 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
Druh práce
Tajemník plní úkoly svěřené § 110 odst. 4 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů a zároveň má následující práva, povinnosti a odpovědnosti
náplních; b) v rozsahu své působnosti stanovuje odborům konkrétní úkoly; c) zabezpečuje dodržování právních předpisů v působnosti úřadu; d) pečuje o zvyšování odborné úrovně zaměstnanců úřadu; e) v případě nutnosti koordinuje činnosti nebo stanoviska jednotlivých odborů; f) řeší vzniklé spory mezi odbory úřadu při zabezpečování pracovních úkolů
zajišťování zkoušek odborné způsobilosti; ch) spolupracuje s Probační a mediační službou ČR ve věci výkonu trestu formou Obecně prospěšných prací; h) spolupracuje s úřadem práce v otázkách zaměstnanosti (VPP); i) plní povinnosti vyplývající ze zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, v platném znění; j) zodpovídá za dodržování Obecného nařízení o ochraně osobních údajů v rámci úřadu; k) pořizuje zápis z jednání rady města; l) připravuje podklady pro jednání rady města; m) zajišťuje agendu shromažďovacího práva – vykonává působnost orgánu státní správy, která je MěÚ svěřována zákonem č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím, ve znění pozdějších předpisů; n) přímo řídí na úrovni vedoucího odboru obecný živnostenský úřad, oddělení informačních
technologií
Požadavky na uchazeče/ku:
1. podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních a samosprávných celků a o změně
některých zákonů:
. fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku
. občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk
. způsobilost k právním úkonům; bezúhonnost
. splnění dalších předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., tj. lustrační osvědčení a
čestné prohlášení (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971)
2. podle § 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně
některých zákonů:
Osoba, která splňuje předpoklady uvedené v § 4 zákona č. 312/2002 Sb. a má nejméně tříletou
praxi v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce:
při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu, nebo
výkon této funkce.
Další požadavky:
Požadované vzdělání:
. vzdělání VŠ v magisterském, inženýrském studijním programu, nejlépe v oboru právo,
ekonomie a veřejná správa
. jazykové znalosti – NJ, AJ výhodou
. znalost zákona o obcích a dalších souvisejících předpisů, znalost zákoníku práce,
občanského zákoníku, znalost správního řádu
. komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi
. umění kultivovaného písemného vyjadřování a dobrá schopnost formulování rozličných témat
. samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování
. odolnost vůči stresu
. řidičské oprávnění skupiny B
. praxe ve státní správě, zkoušky odborné způsobilosti dle § 21 zákona č. 312/2002 Sb. o
úřednících územních samosprávných celků – výhodou
Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na
podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou.
lhůta pro podání přihlášky: do 2.9.2024
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?