- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

z:23.1.2017:Místo výkonu Studénka.Platové zařazení: 9. platová třída a stupeň podle délky uznané praxe – v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku – dle zákonač. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů.Jiné požadavky: znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, znalost vybraných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, aktivní znalost práce na PC (MS Office), Internet, rozhodnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, vysoké pracovní nasazení, dobré komunikativní schopnosti, řidičské oprávnění skupiny B.Výhodou: praxe v oblasti správy nemovitého majetku, praxe v oblasti veřejné správy.Charakteristika vykonávané práce: správa, údržba a opravy domovního a bytového fondu města,průběžná kontrola technického stavu domů a bytů v majetku města,zpracovávání a aktualizace pasportů bytových jednotek a domů, protokolární a fyzické předávání bytů do užívání novým nájemcům a přebírání bytů vrácených nájemníky,zabezpečování a odpovědnost za opravy a údržbu předškolních zařízení, základních škol a školních jídelen v majetku města,zabezpečování dalších činností v rámci sjednaného druhu práce nařízené vedoucím odboru.Informace k přihlášení se do výběrového řízení včetně požadovaných dokladů jsou uvedeny ve vyhlášení výběrového řízení č. 1/2017 –Referent/referentka odboru místního hospodářství a údržby majetku, jehož úplné znění je zveřejněno na úřední desce MěÚ a www stránkách města na adrese: http://www.mesto-studenka.cz/mestsky-urad/volna-pracovni-mista, na úřadě práce apod.Poznámka: Nestačí zaslat pouze životopis elektronicky, je nutno postupovat dle zadání ve vyhlášení výběrového řízení, tj. zaslat požadované doklady se všemi náležitostmi fyzicky.Místo:Městský úřad Studénka, nám. Republiky 762,Studénka. Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 22.02.2017 (harmonogram a obsah výběrového řízení budou zaslány uchazečům v pozvánce elektronicky na jimi uvedenou e-mailovou adresu).Kontaktní osoba: ing. Jindřich Lev, tel. zobrazit tel. číslo ,e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?