- Plný úvazek

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Platové zařazení odpovídající druhu práce:
10. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě s možností postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat tyto náležitosti:
Originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání uchazeč předloží územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Lhůta a způsob pro podání přihlášek: do 20. října 2025, poštou na adresu:
Obecní úřad Doubrava, č.p. 599, 735 33 Doubrava
nebo osobně na podatelně úřadu. Elektronicky prostřednictvím datové schránky (ID DS: n9hbens) nebo e-mailem na adresu elektronické podatelny Obecného úřadu Doubrava ( Odpovědět na inzerát). E-mailem lze podat přihlášku pouze v případě, je-li zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem.
Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do řízení o výběru zaměstnance zařazeny.
Zalepenou obálku označte textem:
NEOTVÍRAT
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT SPRÁVY BYTOVÉHO A NEBYTOVÉHO FONDU, HOSPODAŘENÍ S MAJETKEM A ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ".
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených zájemců.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?