- Plný úvazek
Charakteristika vykonávané práce:
- příprava investic menšího rozsahu a zajištění údržby a oprav bytového a nebytového fondu včetně provozu kotelen,
- komplexní zajišťování správy majetku obce, tj. jeho nabývání, pronájmu, prodeje a dalších forem disponování s tímto majetkem,
- vedení evidence majetku obce včetně inventarizace,
- vedení agendy BOZP a PO,
- vedení agendy odpadového hospodářství,
- výkon funkce veřejného opatrovníka.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
- minimálně vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru s technickým, veřejnosprávním nebo ekonomickým zaměřením,
- praxe ve veřejné správě nebo v oblasti správy bytového a nebytového fondu nebo odpadového hospodářství výhodou,
- výborné komunikační a organizační schopnosti,
- pečlivost, spolehlivost, schopnost samostatné i týmové práce,
- uživatelská znalost práce na PC,
- řidičské oprávnění skupiny „B“.
Platové zařazení odpovídající druhu práce:
10. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě s možností postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat tyto náležitosti:
- označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení, titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
- telefonní spojení, e-mail,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce uchazeč připojí:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (doklad lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (doklad lze při podání přihlášky nahradit prostou kopií).
Originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání uchazeč předloží územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Lhůta a způsob pro podání přihlášek: do 20. října 2025, poštou na adresu:
Obecní úřad Doubrava, č.p. 599, 735 33 Doubrava
nebo osobně na podatelně úřadu. Elektronicky prostřednictvím datové schránky (ID DS: n9hbens) nebo e-mailem na adresu elektronické podatelny Obecného úřadu Doubrava ( ). E-mailem lze podat přihlášku pouze v případě, je-li zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem.
Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do řízení o výběru zaměstnance zařazeny.
Zalepenou obálku označte textem:
NEOTVÍRAT
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT SPRÁVY BYTOVÉHO A NEBYTOVÉHO FONDU, HOSPODAŘENÍ S MAJETKEM A ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ".
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených zájemců.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.



