- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Z:18.12.2017. Místo výkonu práce Studénka. Zařazení: úředník
Charakteristika vykonávané práce:
Zajišťování technické správy majetku – hřbitovy, zajišťování údržby a oprav majetku, na kterém je vykonávána technická správa, zpracovávání stanovisek k ohlášeným stavebním úpravám majetku, odborný dohled nad kvalitou a rozsahem prováděných prací, kontrola využití poskytnutých prostředků na údržbu a opravy majetku, zajišťování revizí, kontrol a prohlídek vyhrazených technických zařízení ve stanovených lhůtách, příprava limitovaných příslibů, příprava ucelených částí rozpočtu města za odbor včetně kontrolní činnosti, vyhotovování dílčích evidencí, přehledů, seznamů, záznamů a protokolů, příprava materiálů pro jednání orgánů města, příprava podkladů pro rozpočet města v rámci své odpovědnosti, zodpovědnost za nákup dodávek a služeb v hotovosti, příprava smluv o dílo, objednávek a limitovaných příslibů, zajišťování archivace projektové dokumentace a dokumentace související s prováděním
rozsáhlejších oprav (údržby), správa veřejných zakázek odboru, zpracování stanovisek k existenci sítí, zpracovávání podkladů pro inventarizaci majetku ve správě odboru místního hospodářství a údržby majetku, zajišťování spisové služby, zabezpečování dalších činností v rámci sjednaného druhu práce nařízené vedoucím odboru. Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Další požadavky: znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, vybraných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, orientace v legislativě v oblasti smluvních vztahů, své odbornosti a samosprávy a znalost dalších souvisejících předpisů, aktivní znalost práce na PC, zejména MS Office, GINIS, TWIST, morální bezúhonnost, samostatnost, rozhodnost, spolehlivost, umění jednat s lidmi, organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, řidičské oprávnění skupiny B. Výhodou: praxe v oblasti správy majetku, praxe v oblasti veřejné správy. Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody s vybraným uchazečem.Podrobné informace k přihlášení se do výběrového řízení včetně požadovaných dokladů jsou uvedeny ve vyhlášení výběrového řízení č. 15/2017 – Referent/referentka odboru místního hospodářství a údržby majetku, jehož úplné znění je zveřejněno na úřední desce MěÚ a www stránkách města na adrese:
http://www.mesto-studenka.cz/mestsky-urad/volna-pracovni-mista, na úřadě práce apod. Přdpokládaný termin konání výběrového řízení 21.2.2018.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?