- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Slatiňany a všechny provozovny společnosti
Rozrůstáme se a hledáme novou posilu na pozici Technik BOZP a PO.
Pracovní náplň: Komplexní zajišťování činností v oblasti BOZP a PO. Nastavení systému a kontrola dodržování legislativních požadavků na pracovní prostředí. Provádění preventivních kontrol, školení, šetření pracovních úrazů. Jednání a součinnost s kontrolními a dozorovými orgány na úseku BOZP a PO. Vyhledávání a hodnocení rizik a zpracovávání příslušných interních norem z oblasti BOZP a PO. Navrhování a kontrola opatření, vedoucích ke zvýšení bezpečnosti práce a ochrany zdraví zaměstnanců.
Požadujeme: VŠ/SŠ technického zaměření nebo bezpečnostní inženýrství, Znalost a orientace v legislativě, normách a hygienických požadavcích v oblasti pracovního prostředí a BOZP, PO. Výborná schopnost komunikace. Zájem se dále vzdělávat a profesně růst. Proaktivní přístup k samostatnému řešení problémů. Aktivní řidič/ka – ŘP sk. B. Dobrá uživatelská znalost práce na PC. Odborná způsobilost dle zák. 309/2006 Sb a zák.133/1985 výhodou.
Schopnost orientace v technické dokumentaci a znalost problematiky systémového hodnocení rizik výhodou.
První pracovní smlouva na 6 měsíců s možností prodloužení na další období, jedná se o dlouhodobé zaměstnání.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Stravenky 140,–Kč plně hrazené zaměstnavatelem, bonusová UPkarta, zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, služební telefon, notebook, osobní automobil i k osobnímu užívání.
První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle nebo na e-mailové adrese.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.