- 45 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

VEDOUCÍ VZDĚLÁVACÍHO INSTITUTU
POŽADUJEME: min. SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou (zaměření studia na management a marketing výhodou), min. 3 roky praxe na vedoucí pozici (vedení a koordinace týmu, zodpovědnost za dosahované výsledky, plánování a kontrola práce a jednotlivých činností apod.), schopnost formulovat vize a cíle, samostatnost, koncepční myšlení, schopnost zpracovat analýzu trhu, zkušenosti s marketingovou podporou produktů, výborné komunikační dovednosti,
výborné PC dovednosti (MS Office), řidičský průkaz sk. B, trestní bezúhonnost.
Výhodou jsou: zkušenosti se zpracováním a realizací byznys plánu, znalost prostředí poskytovatelů sociálních služeb a zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, zkušenosti z oblasti přípravy a nabídky vzdělávacích seminářů/kurzů, aktivní znalost AJ/NJ.
NÁPLŇ PRÁCE: budete lídrem Vzdělávacího institutu Vidia Diakonie Vsetín a Vašim úkolem zejména bude:
zodpovídat za vizi a celkové směřování Vidie, budovat Vidii jako klíčového poskytovatele vzdělávání ve Zlínském a Moravskoslezském kraji s přesahem do celé ČR,
ekonomické osamostatnění Vidie, vedení a další budování týmu pracovníků Vidie,
volba témat, zaměření a rozsahu nabízených kurzů, seminářů a dalších služeb Vidie.
NABÍZÍME: pružná pracovní doba, vysoká míra samostatnosti, samoorganizování vlastního pracovního času a rozložení pracovních úkolů, velký prostor pro tvorbu a realizaci vizí a plánů,
možnost zavádění inovací do praxe, tým zkušených spolupracovníků, přátelská atmosféra,
5 týdnů dovolené, dotované obědy a masáže, zázemí stabilní a stále se rozvíjející neziskové organizace.
ŽIVOTOPIS a MOTIVAČNÍ DOPIS ZASÍLEJTE PERSONALISTCE NA E-MAIL e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?