Vedoucí Vzdělávacího Centra - Svařování | Liberec

Liberec
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý začátečník A2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Hledáme zkušeného odborníka na svařování, který převezme vedení specializovaného vzdělávacího centra v Liberci. Čeká vás práce mimo automotive sektor, zaměřená na rozvoj svářečských dovedností, organizaci kurzů a vedení menšího týmu.

Co budete dělat?
Povedete svářečské vzdělávací centrum a budete odpovědný za dosahování jeho cílů
Organizovat činnosti členů týmu střediska
Budete se aktivně podílet na rozvoji svářečského vzdělávacího centra
Aktivně rozvíjet vztah se zákazníky a ostatními středisky společnosti
Sledovat a vyhodnocovat výsledky střediska a navrhovat změny

POŽADAVKY:Jak si vás představujeme?
Jste zkušený manažer a lídr
Dokážete vést svěřený tým a systematicky rozvíjet jeho členy
Máte strategické uvažování, dokážete budovat užitečné vztahy uvnitř i vně firmy
Dotahujete úkoly až do konce, máte chuť hledat řešení i nové cesty
Jste připraven/a reprezentovat naši společnost všude tam, kde to bude potřeba
Máte obchodního ducha a umíte prezentovat řešení zákazníkům
Máte zkušenosti z prostředí technických firem nebo technické vzdělání
Jste připraveni zvýšit si svou odbornost

BENEFITY:

Stravenkový paušál
Sick Days (zdravotní volno)
Free days (dovolená navíc)
Příspěvek na penzijní spoření
Vitamínové balíčky
Teambuildingové akce
Vzdělávání a školení
Firemní knihovna
Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089601,14.429838,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.