- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Každý je u nás důležitým členem týmu. Proto je nezbytné, abychom sdíleli své cíle a hodnoty. Jen tak můžeme být společně moderní firmou, kde se zaměstnancům dobře pracuje a kam se zákazníci rádi vracejí.
Místo výkonu práce: Hlinsko
NÁPLŇ PRÁCE: Aktivně oslovovat nové klienty na základě dat, doporučení i vlastního vyhledávání. Vyřizovat klientské požadavky na přepážce a po telefonu, poskytovat klientům poradenství. Připravovat a realizovat schůzky s klienty. Vyhledávat nové prodejní kanály. Reporting a administrativa spojená s uzavřením obchodu. Sbírat a zpracovávat obchodní tipy od kolegů a kolegyň z ostatních pošt.
POŽADAVKY: Máte klienta na prvním místě – umíte mu naslouchat a dobře poradit. Zvládnete jednoduše popsat i složitější věci. Dokážete strhnout okolí ke společnému cíli. Jste prostě obchodníkem tělem i duší. Máte kladný vztah k počítačům a technologiím. Čeká vás práce v CRM systému, tedy bez (uživatelských) znalostí práce s počítačem se u nás neobejdete. Jste samostatní, všestranní a spolehlivost patří mezi vaše silné stránky. Máte minimálně SŠ vzdělání s maturitou
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Zajímavou práci, při které uvidíte své výsledky a hlavně pomůžete ostatním najít nejvhodnější řešení šité na míru přímo jim. Motivační finanční ohodnocení odvíjející se od vašich výsledků. Školení, během kterého vás naučíme vše potřebné. Samozřejmostí je i další vzdělávání pro váš osobní i kariérní rozvoj. Odpočinek je důležitý – u nás máte týden dovolené navíc. Stravenky v hodnotě 90 Kč. Příspěvek na MultiSport kartu, dětské tábory nebo na ubytování v našich rekreačních zařízeních
Proč být jedním z nás?
Jako nováčka vás naučíme vše. Máme pro vás připravená školení, v rámci, kterých si osvojíte potřebné znalosti a dovednosti pro výkon této pozice. Po úvodním zaškolení se o váš rozvoj stará tým profesionálů, který vám pomůže s obchodem. Práce na naší pobočce přináší Specialistům prodeje výhodu potencionálních zákazníků každý den.
První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedené e-mailové adrese.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?