- Plný úvazek
Pracovní náplň: sekretářská a asistentská činnost, sjednávání termínů, organizování firemních akcí, zajišťování ubytování, zajištění admnistrativní činnosti pro obchodní oddělení, zpracování objednávek, zpracování zákaznických výkazů, komunikace se zákazníky.
Požadujeme: spolehlivost, samostatnost, důslednost a flexibilitu, aktivní přístup k práci, ochotu učit se nové věci, prozákaznický komunikativní přístup, znalost německého jazyka nutností, znalost anglického jazyka výhodou, schopnost kancelářského psaní na PC, velmi dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, Office – Word, Excel, Powerpoint), ŘP sk. B.
Nabízíme: zázemí stabilní firmy, možnost realizace a osobního růstu, 13. a 14. plat, stravenky, finanční ohodnocení dle vlastní aktivity a pracovních výsledků, možnost jazykového vzdělávání a různých vzdělávacích programů.
Nástup od 1.4.2018
Životopisy prosím zasílejte na email: e-mail přes



