- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: PLZEŇ
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
komunikovat s poskytovateli zdravotních služeb
zpracovávat doklady vykázané zdravotní péče od zdravotnických zařízení
komunikovat s našimi klienty (pacienty zdravotnických zařízení)
kontrolovat správnosti a oprávněnost vyúčtované zdravotní péče
podílet se novými nápady na dobrém fungování oddělení
JAKÝ BY MĚL BÝT NÁŠ NOVÝ KOLEGA?
středoškolák/vysokoškolák – s výhodou praxe na obdobné pozici
s pozitivním vztahem k administrativě
příjemný a asertivní v komunikaci s kolegy i klienty pojišťovny
člověk, jemuž je vlastní samostatnost a pečlivost
s dobrou znalostí programů MS Office
schopný přidat se do našeho týmu nejlépe od 1. 3. 2017
PROČ U NÁS BUDETE RÁDI PRACOVAT?
budete mít možnost pracovat pro lídra na trhu v oblasti zdravotního pojištění
zjistíte, že se u nás věci dělají jinak, než se zdá
budete mít motivačně nastavené finanční ohodnocení – v závislosti na podaném výkonu
nabízíme pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení (bez zástupu)
budete mít možnost čerpat 5 týdnů dovolené a další volno (sick days)
máme pružnou pracovní dobu, stravenky a další výhody
VZP nedělá rozdíly a proto je toto místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Zaujala Vás tato pozice? Dejte nám o sobě vědět!
Zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis, ve kterém prosím uveďte, proč se zajímáte
o danou pracovní pozici a proč bychom měli vybrat právě Vás nejpozději do 27. 1. 2017.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?