- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek

Kvalifikační předpoklady:
min. vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, stavebního směru výhodou; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy výhodou; výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; flexibilita, loajalita, samostatnost, zodpovědnost a schopnost týmové práce; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet); orientace v oblasti technické a administrativní správě nemovitostí vč. bytových a nebytových domů vč. orientace v příslušné legislativě a v stavebním zákoně; řidičský průkaz – minimálně skupina B; odolnost vůči stresu; znalost lokality výkonu práce a místních poměrů.výhodou.
Popis vykonávané práce:
Součást menšího pracovního kolektivu, který má na starosti komplexní péči o veškeré nebytové objekty ve vlastnictví statutárního města Jablonec nad Nisou (administrativní i technické činnosti). Zajištění realizace staveb, oprav a odstranění havárií na majetku města. Zajištění zpracování projekční přípravy u plánovaných investičních akcí města, zpracování podnětů a záměrů na investiční akce města, kontrola čerpání finančních prostředků, inženýrská činnost investora. Kontrola plnění smluv, kvality a objemu odváděné práce, odsouhlasování finančních nabídek a faktur (za provedené práce), předkládání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva a spolupráce při tvorbě podkladů pro zadávání veřejných zakázek. Průběžné provádění archivace a skartace písemností. Sestavování plánu údržby na svěřených objektech. Zajišťování komunikace nad rámec pracovní doby. Neustálé profesní zdokonalování.
Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?