- 35 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
Tajemník Městského úřadu Cheb výběrové řízení na obsazení pracovního místa u odboru majetkoprávního (pracovní poměr na dobu určitou – zástup).
Druh práce: pracovník/ce technické správy bytového fondu města Cheb u oddělení realitních transakcí odboru majetkoprávního
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb (správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb)
Termín nástupu: ihned (nebo dle dohody)
Pracovní doba: Po+St 7:30–17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00–14:00 h (pružná pracovní doba).
Výčet požadovaných dokladů:
Zájemce předloží doklady (výpis z evidence rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) uvedené pod písmenem c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Lhůta pro podání přihlášek: do 18. listopadu 2025 včetně (přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny).
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, paní Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb 1.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru majetkoprávního Ing. Vlastimila Habětínka, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Termín výběrového řízení bude 20.11.2025 v budově Městského úřadu – nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb. Místo a přesný čas bude upřesněno telefonicky.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.