- 33 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Koho hledáme:
" Mladého marketingového nadšence nebo nadšenkyni, co sní o raketovém kariérním startu a zvládne zkoordinovat celou řadu úkolů, aby jakoukoliv misi dostal do vítězného tažení
Co budeš k práci potřebovat:
" Střední škola a zkušenosti na podobné pozici výhodou
" Pečlivost a důslednost, protože to budeš ty, kdo úkoly dotáhne do bezchybného konce
" Schopnost poučit se a nikdy neudělat stejnou chybu dvakrát
" Komunikativnost, kdy je pro tebe mluvení s lidmi za odměnu
" Špetku odolnosti vůči stresu, protože hlavně kolem dropů to bývá opravdu náročné
" Samostatnost, proaktivita a spolehlivost
Co budeš dělat:
" Postupně najíždět do role produktového manažera, který je u nás univerzální spojka
" Zadávat a kontrolovat práci na obalech, připravovat podklady pro novinky, ladit velkoobchodní materiály
" Komunikovat s každým oddělením v Angry Beards a koordinovat kreativní tým skládající se z idea makera, ilustrátora, kopíka, grafiků, překladatelů a dalších
" Udržovat pořádek v datech uložených v cloudu a na marketingových discích
" Podílet se na speciálech a stínovat další role podílející se na newsletterech a eventech
" Pracovat v Třebíči
" Fixní plus variabilní složku mzdy
" Pohyblivou pracovní dobu
" Stravné
" Budget na firemní výrobky
" Zajímavou a kreativní práci
" Všechno nezbytné nářadí pro tvůj job
" K dokonalosti vybroušený kolektiv
" Férové a přímé jednání
" 5 týdnů dovolené
" Multisport kartu
Jseš připravený odstartovat úplně novou kapitolu své kariéry? Tak se nám ozvi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.