- 29 120 – 35 720 Kč
- Plný úvazek

Nástup možný ihned dle dohody. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
Vzdělání VŠ bakalářský nebo magisterský stupeň vzdělání.
Samostatnost, spolehlivost, preciznost.
Organizační a prezentační dovednosti.
Občanská bezúhonnost. Plná svéprávnost.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků.
Bližší informace:
Náplň činnosti odboru je uvedena v platném Organizačním řádu MěÚ Otrokovice, který je k dispozici internetových stránkách města:
www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy).
Bližší informace poskytne Mgr. Barbora Galatík Šopíková, MBA, vedoucí odboru školství a kultury, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát.
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
• jméno, příjmení, titul,
• datum a místo narození,
• státní příslušnost,
• místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení – telefon, e-mail),
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
• datum a podpis uchazeče.
(formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách)
K písemné přihlášce nutno doložit:
• životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
• kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 15.10.2025 v obálce označené heslem „VŘ-referent OŠK“ na adresu:
Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka
nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice
elektronicky DS: jfrb7zs
e-mail: Odpovědět na inzerát
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?