Referent/ka odboru školství a kultury - památková péče, kultura

Otrokovice
30.000 – 45.000 Kč

Nástup možný ihned dle dohody. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
Vzdělání VŠ bakalářský nebo magisterský stupeň vzdělání.
Samostatnost, spolehlivost, preciznost.
Organizační a prezentační dovednosti.
Občanská bezúhonnost. Plná svéprávnost.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků.

Výhodou:

  • praxe ve veřejné správě,
  • obecná orientace v legislativě ČR,
  • znalost zákona o obcích, znalost školského zákona,
  • ZOZ v památkové péči,

Bližší informace:
Náplň činnosti odboru je uvedena v platném Organizačním řádu MěÚ Otrokovice, který je k dispozici internetových stránkách města:
www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy).
Bližší informace poskytne Mgr. Barbora Galatík Šopíková, MBA, vedoucí odboru školství a kultury, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát.

Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
• jméno, příjmení, titul,
• datum a místo narození,
• státní příslušnost,
• místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení – telefon, e-mail),
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
• datum a podpis uchazeče.
(formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách)

K písemné přihlášce nutno doložit:
• životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
• kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 15.10.2025 v obálce označené heslem „VŘ-referent OŠK“ na adresu:
Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka
nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice
elektronicky DS: jfrb7zs
e-mail: Odpovědět na inzerát

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Hodolany, Olomouc Hodolany, Olomouc
  • 60 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
MARWEL,s.r.o. | MARWEL,s.r.o. | Záříčí Záříčí
  • 32 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
Lukáš Oujezdský | Lukáš Oujezdský | Hodonín Hodonín
  • 1 000.000 – 1 500.000 Kč / rok
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
GAMA OCEL, spol. s r.o. | GAMA OCEL, spol. s r.o. | Hodonín Hodonín
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
Vodohospodářská společnost Olomouc, a.s. | Vodohospodářská společnost… | Olomouc Olomouc
  • 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o. | OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s… | Prostějov Prostějov
  • 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 30. září
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Kroměříž Kroměříž
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. září
OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o. | OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s… | Zlín Zlín
  • 100 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. září
ASTREMA PLUS, spol. s r. o. | ASTREMA PLUS, spol. s r. o. | Zlín Zlín
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 29. září
GAMA OCEL, spol. s r.o. | GAMA OCEL, spol. s r.o. | Hodonín Hodonín
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 29. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, Hobel online media s.r.o., Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace, SMS finance, a.s., ManpowerGroup s.r.o., Církevní dětský domov Emanuel, Stará Ves, Česká pošta, s.p., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Comac jobs s.r.o., Správa železnic, státní organizace, ARAMARK, s.r.o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Proveon, a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Kaufland Česká republika v.o.s., Terra Mobile s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Waldorfská základní škola a mateřská škola Olomouc s.r.o., JAP FUTURE s.r.o., MARWEL,s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Petr Kovanda, Jobs Contact Personal, s.r.o., Ekodoma s.r.o., Domov pro seniory Lukov, příspěvková organizace, ZÁLESÍ a.s., PERFO LINEA a.s., Lukáš Oujezdský, PEPCO Czech Republic s.r.o., JCOS s.r.o., GAMA OCEL, spol. s r.o., OLMAN SERVICE s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Clementas Vizovice, s.r.o., Vodohospodářská společnost Olomouc, a.s., ELKOPLAST CZ, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., KORDSTAV s.r.o., NewWaterMeaning s.r.o., JOBSTART s.r.o., ABAPO, s.r.o., ARLES, s.r.o., Ordinace života s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, BASIC Česká republika, z.s., GECO, a.s., OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., ASTREMA PLUS, spol. s r. o., AM INTERIÉR, a.s., Petr Havlík, Lagardere Travel Retail, a.s., RYTMIK Dětem z. ú., MUDr. Blanka Šmejdovcová s.r.o., ZLIN AERO a.s., MAXIN'S People Czech, s.r.o., Charita Otrokovice, Ramseier Czech s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., CARGO-HORTIM, spol. s r.o., Broker Investment, s.r.o., HAKUNA MATATA s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Marketingový asistent / asistentka, Mediální specialista / specialistka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Krupiér / Krupiérka, Dělník / Dělnice, Konstruktér / Konstruktérka, Ošetřovatel / Ošetřovatelka, Provozní manažer / manažerka, Pedagogický asistent / asistentka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Online marketing, Pracovník / pracovnice v sociálních službách, Přípravář / Přípravářka v gastronomii, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Kyjov, okres Hodonín, Hejčín, Olomouc, Holice, Olomouc, Vsetín, Stará Ves, okres Přerov, Zlín, Uherské Hradiště, Slušovice, Hranice, okres Přerov, Hodolany, Olomouc, Celá ČR, Veselí nad Moravou, Přerov, Přerov III-Lověšice, Přerov, Záříčí, Valašské Meziříčí, Prostějov, Hodonín, Zlín, centrum, Prostějov, centrum, Otrokovice, Lipník nad Bečvou, Nová Ulice, Olomouc, Vyškov, Fryšták, Slavičín, Chválkovice, Olomouc, Louky, Zlín, Prštné, Zlín, Uherský Brod, Kroměříž, Velká Bystřice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?