- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
- Vhodné také pro rodiče
Nástup možný ihned dle dohody. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
Vzdělání VŠ bakalářský nebo magisterský stupeň vzdělání.
Samostatnost, spolehlivost, preciznost.
Organizační a prezentační dovednosti.
Občanská bezúhonnost. Plná svéprávnost.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků.
Bližší informace:
Náplň činnosti odboru je uvedena v platném Organizačním řádu MěÚ Otrokovice, který je k dispozici internetových stránkách města:
www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy).
Bližší informace poskytne Mgr. Barbora Galatík Šopíková, MBA, vedoucí odboru školství a kultury, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: .
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
• jméno, příjmení, titul,
• datum a místo narození,
• státní příslušnost,
• místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení – telefon, e-mail),
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
• datum a podpis uchazeče.
(formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách)
K písemné přihlášce nutno doložit:
• životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
• kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 15.10.2025 v obálce označené heslem „VŘ-referent OŠK“ na adresu:
Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka
nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice
elektronicky DS: jfrb7zs
e-mail:

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.