- Plný úvazek

Náplň práce: výkon kompetencí vyplývajících z funkce vedoucího odboru k podřízeným zaměstnancům vykonávajícím působnost odboru dle organizační struktury MěÚ, výkon povinností vedoucího odboru dle organizačního řádu MěÚ, komplexní zajištění výkonu státní správy dle zvláštních právních předpisů na úseku školství, památkové péče, válečných hrobů a pietních míst, pohřebnictví, přestupků ze zákona autorského a zákona o státní památkové péči, v samostatné působnosti plnění funkce zřizovatele příspěvkových organizací města na úseku školství a kultury, agenda dotačních programů v samostatné i přenesené působnosti aj.
Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (11. platová třída) + příplatek za vedení + osobní příplatek po zapracování.
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu, schopnost týmové práce a řízení pracovního kolektivu, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vzdělání zaměřené na oblast veřejné správy, právnického nebo ekonomického směru, praxe při výkonu veřejné správy, zkušenosti s řízením kolektivu, znalost obecně závazných právních předpisů, odborná způsobilost pro výkon činností v působnosti odboru, osvědčení o absolvování vzdělávání vedoucích úředníků, řidičský průkaz skupiny B a ochota řídit služební vozidlo výhodou.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, možnost trvalého vzdělávání, podporu profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, školení, semináře, kurzy), příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření na stáří a další benefity.
Písemné přihlášky zasílejte do 1.9.2025 na adresu: Město Rakovník, Husovo nám. 27, 269 18 Rakovník.
K písemné přihlášce přiložte životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, čestné prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. další doklady prokazující splnění výše uvedených požadavků.
Více informací na www.mesto-rakovnik.cz (úřední deska)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?