- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště ve středu města, příjemné a plně vybavené pracoviště, jistota stabilního zaměstnání.
Požadavky
Základní znalost:
- právních předpisů vztahujících se k agendách zajišťovaných odborem – školství, kultura, památková péče
- povinná zkouška zvláštní odborné způsobilosti minimálně z jedné správní činnosti (ZOZ ve školství, v památkové péči) ve lhůtě do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru
- dokonalá znalost práce s PC
- ochota stálého prohlubování kvalifikace
- dobré komunikační a organizační schopnosti.
Výhodou může být
Praxe v oblasti řízení školství, kultury či památkové péče
Splněná zkouška zvláštní odborné způsobilosti z řízených oblastí odboru.
1. Přihlášku, která obsahuje:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče.
2. Životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech souvisejících s předmětnou pozicí.
3. Osvědčení vydané Ministerstvem vnitra (lustrační osvědčení) dle ust. § 4 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb. - nevyžaduje se u občanů narozených po 1. prosinci 1971; s ohledem na lhůty stanovené pro vydání uvedeného dokumentu lze dodat nejdéle před případným jmenováním do funkce.
5. Originál výpisu z evidence rejstříku trestů nebo ověřenou kopii, ne starší 3 měsíců, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, pokud takový domovský stát nevydává, doloží uchazeč bezúhonnost čestným prohlášením.
6. Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Další informace
Přihlášku včetně všech požadovaných dokladů zašlete nejpozději do 07.02.2024 včetně na adresu: Městský úřad Nymburk, Odbor kanceláře tajemníka, Náměstí Přemyslovců 163, 288 02 Nymburk
nebo předejte ve stejném termínu, tj. 07.02.2024 do 16,30 hod, do podatelny Městského úřadu Nymburk na stejné adrese, vždy v uzavřené obálce s uvedením hesla:
VŘ 17/2023 – vedoucí Odboru školství, kultury a památkové péče – NEOTVÍRAT
Přihláška může být doručena i v elektronické podobě, prostřednictvím datové schránky – 86abcbd.
Nástup možný od 01.03.2024 nebo dle dohody.
Formulář přihlášky je uveřejněn na webových stránkách města, k osobnímu vyzvednutí je v podatelně MěÚ.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?