O nás
Pracoviště ve středu města, příjemné a plně vybavené pracoviště, jistota stabilního zaměstnání.
Náplň práce:
- organizace, řízení a koordinace práce odboru na úseku školství, kultury a památkové péče
- samostatné vykonávání věcně a právně složitých agend zřizovatelských funkcí vůči školským a kulturním organizacím
- koncepce a koordinace správy místních památek, jejich obnovy, zajišťování ochrany kulturních památek včetně způsobu stanovování způsobu financování
- koncepce a koordinace rozvoje cestovního ruchu
- samostatné provádění systémově náročných odborných prací v jednotlivých disciplínách památkové péče s úplnou orientací v problematice památkové péče a další.
Co od Vás očekáváme:
Požadavky
Základní znalost:
- právních předpisů vztahujících se k agendách zajišťovaných odborem – školství, kultura, památková péče
- povinná zkouška zvláštní odborné způsobilosti minimálně z jedné správní činnosti (ZOZ ve školství, v památkové péči) ve lhůtě do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru
- dokonalá znalost práce s PC
- ochota stálého prohlubování kvalifikace
- dobré komunikační a organizační schopnosti.
Výhodou může být
Praxe v oblasti řízení školství, kultury či památkové péče
Splněná zkouška zvláštní odborné způsobilosti z řízených oblastí odboru.
1. Přihlášku, která obsahuje:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče.
2. Životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech souvisejících s předmětnou pozicí.
3. Osvědčení vydané Ministerstvem vnitra (lustrační osvědčení) dle ust. § 4 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb. - nevyžaduje se u občanů narozených po 1. prosinci 1971; s ohledem na lhůty stanovené pro vydání uvedeného dokumentu lze dodat nejdéle před případným jmenováním do funkce.
- Čestné prohlášení ve smyslu ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) zákona č. 451/1991 Sb., - nevyžaduje se u občanů narozených po 1. prosinci 1971.
5. Originál výpisu z evidence rejstříku trestů nebo ověřenou kopii, ne starší 3 měsíců, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, pokud takový domovský stát nevydává, doloží uchazeč bezúhonnost čestným prohlášením.
6. Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Co Vám můžeme nabídnout:
Další informace
- Vyhlašovatel si vyhrazuje právo na zrušení nebo prodloužení VŘ kdykoliv v jeho průběhu
- Bližší informace k pracovní pozici: Mgr. Aleš Růžička – tel.: zobrazit tel. číslo
- Informace o benefitech ze sociálního fondu: Libuše Nováková, zobrazit tel. číslo
-
Přihlášku včetně všech požadovaných dokladů zašlete nejpozději do 07.02.2024 včetně na adresu: Městský úřad Nymburk, Odbor kanceláře tajemníka, Náměstí Přemyslovců 163, 288 02 Nymburk
nebo předejte ve stejném termínu, tj. 07.02.2024 do 16,30 hod, do podatelny Městského úřadu Nymburk na stejné adrese, vždy v uzavřené obálce s uvedením hesla:
VŘ 17/2023 – vedoucí Odboru školství, kultury a památkové péče – NEOTVÍRAT
Přihláška může být doručena i v elektronické podobě, prostřednictvím datové schránky – 86abcbd.
Nástup možný od 01.03.2024 nebo dle dohody.
Formulář přihlášky je uveřejněn na webových stránkách města, k osobnímu vyzvednutí je v podatelně MěÚ.
Benefity
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Cyclist-friendly office
- Parkoviště