- Plný úvazek
Náplň práce:
- řešení agendy nadaných žáků základních škol (příjem žádostí, zpracování materiálů pro jednání rady města),
- komunikace s řediteli škol a školských zařízení,
- kontrola čerpání rozpočtu škol,
- kontrola mzdových a výkonových výkazů (o MŠ, ZŠ …..).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona:
- státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR;
- dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka;
- bezúhonnost.
Další požadavky zaměstnavatele:
- středoškolské, případně vysokoškolské vzdělání;
- základní orientace v právních předpisech v oblasti školství, především v zákoně č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) ve znění pozdějších předpisů + v souvisejících právních přepisech (vyhláška č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání ve znění pozdějších předpisů, vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky ve znění pozdějších přepisů, vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů) a § 10a – § 10 d zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů ve znění pozdějších předpisů;
- zvláštní odborná způsobilost v oblasti školství výhodou, pedagogická praxe vítána
- praxe v práci s nadanými dětmi výhodou
- spolehlivost, samostatnost, ochota učit se novým věcem, týmový duch,
- schopnost jednání s lidmi
- znalost práce na PC (MS Word, MS Excel)
- řidičské oprávnění pro skupinu B výhodou
Nabízíme:
- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
- motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny)
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
- výhodné telefonní tarify
- elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 80 Kč na 1 jídlo
- příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců
- možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu
- program zaměstnaneckých benefitů
Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- telefonní nebo e-mailový kontakt.
K přihlášce je nutno připojit:
- životopis, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních, o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností;
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový doklad nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením);
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 1. 8. 2024, a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova Městského úřadu Chrudim, Pardubické ul. 67, I. patro, č. kanceláře 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – oddělení školství“) na adresu:
Městský úřad Chrudim
Bc. Zuzana Dundáčková
vedoucí Odboru kanceláře tajemníka
Pardubická 67
537 16 Chrudim
Bližší informace na webové stránce města www.chrudim.eu.