- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
První kontakt e-mailem
Máte zkušenosti se skladovými procesy a logistikou a rádi byste zkusili něco nového? Staňte se konzultantem informačního systému HELIOS Orange a pomozte našim zákazníkům řešit jejich požadavky a problémy, které při jejich práci s informačním systémem mohou vzniknout.
Vaší pracovní náplní bude
" Pomáhat uživatelům řešit jejich technické dotazy a požadavky související s IS, poskytovat jim hotline podporu
" Vaším zaměřením budou sklady, logistika, odbyt apod.
" Detailně analyzovat situaci klienta a hledat pro něj nejvhodnější řešení.
" Implementovat ERP systémy u nových zákazníků.
" Školit používání ERP systému.
" Upravovat vzhled tiskových sestav, pomáhat s nastavením nového modulu.
Co požadujeme?
" Přehled o skladových procesech a logistice.
" Znalost MS Office považujeme za samozřejmou.
" Potřebujete řidičský průkaz sk. B, cestování bude součástí vaší práce.
" Musíte umět komunikovat, klíčem je zjistit co, kdy, jak a proč. A také to umět zpracovat a předat dál.
" Hodit se bude i empatie, asertivita i trpělivost. Týmovost je důležitá, ale tahle pozice vyžaduje i notnou dávku samostatnosti.
" Výhodou je znalost informačního systému HELIOS Orange případně jiných informačních systémů.
" Výhodou je také znalost práce s MS SQL.
Co nabízíme?
" Zaškolení práce v informačním systému HELIOS Orange, který je nejrozšířenější v segmentu malých a středních firem.
" Práci v malém přátelském kolektivu
" Občas můžete pracovat z domu
" Stravenky
" Mobilní telefon i pro soukromé účely
" Notebook
" Práci na plný nebo zkrácený úvazek
" Občerstvení na pracovišti
Mobilní telefon, notebook, stravenky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?