- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek

15.11.2021/INFORMACE: Pracovní místo zahrnuje především tyto činnosti: Plnění výkonu úřadu územního plánování, zejména pořizování územně analytických podkladů, tvorba, údržba, aktualizace databází a rozvoj geografického informačního systému, sběr a zpracování
geodetických zaměření, práce s digitálními vektorovými a rastrovými daty, konverze dat (kml, shapefile, dgn, csv …), tvorba mapových výstupů, práce s daty katastru nemovitostí apod.
POŽADAVKY: splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů – státní občanství ČR, příp. cizí státní občan, s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, trestní bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka, vysokoškolské vzdělání, nejlépe technického zaměření (geoinformatika, geodézie apod.), znalost GIS programů (ArcView, výhodou znalost ArcGIS Pro a QGIS), základní znalosti programování (JAVA, python, html), zkušenosti se zpracováním geodetických zaměření výhodou, zkušenost s databázemi a dotazy SQL výhodou, výborné znalosti práce s PC, řidičský průkaz B – aktivní řidič.
Nutno podat přihlášku do výběrového řízení do 29.11.2021 do 17:00 hodin, bližší informace na www.hustopece.cz, sekce volná místa, popř. úřední deska, kategorie výběrová řízení.
VÝHODY: Sociální fond, příspěvek na penzijní připojištění, zajištěno stravování na pracovišti včetně finančního příspěvku zaměstnavatele, pružnou pracovní dobu, pět týdnů dovolené, příjemné pracovní prostředí, možnost osobního příplatku.
KONTAKT: Ing. Martina Strnadová, tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?