- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Hledáme ctižádostivého kandidáta/ku s výbornými komunikačními schopnostmi, obchodním talentem, s ochotou učit se novým věcem.
Bližší informace o naší společnosti můžete získat na www.asko-as.cz a www.floorfloor.cz
V současné době hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici REGIONÁLNÍ MANAŽER/KA
Po zapracování Vám svěříme do vašich rukou zákazníky ve vašem regionu.
Co bude náplní vaší práce?
· péče o stávající klienty ve svěřeném regionu a jejich rozvoj
· prezentace a prodej produktů společnosti
· analýza trhu, vyhodnocení prodejnosti svěřeného sortimentu, mapování konkurence
· aktivní vyhledávání nových distribučních kanálů
· zajišťování potřebných vzorků – ve spolupráci s marketingem
· řešení operativních záležitostí v součinnosti s ostatními odděleními Aska – zejména provozním oddělením, skladem
· spolupráce s kolegy z oddělení
Co očekáváme?
· obchodní dovednosti a komunikační schopnosti
· znalost práce na počítači, zejména MS Office
· řidičský průkaz skupiny B, ochotu cestovat
· spolehlivost, zodpovědnost, odolnost vůči stresu
· velmi dobré logické myšlení
Výhodou
· znalost dřevomateriálů, nebo obdobného sortimentu
· zkušenosti na obchodní pozici
· znalost programu Helios
Co nabízíme?
· zajímavou a různorodou práci
· individuální přístup a přátelskou atmosféru
· důkladné zaškolení
· zaměstnanecké benefity (zvýhodněné zaměstnanecké nákupy, bezúročné půjčky, stravenky, výhodný tarif pro soukromý mobilní telefon, 5 dnů volna nad rámec řádné dovolené)
Proč pracovat v Asku?
· jsme česká rodinná firma, pracujeme týmově a zaměstnanec pro nás není jen osobním číslem. Klademe důraz na 100% etické a legální podnikání a také zodpovědný a uctivý postoj k našim obchodním partnerům i k sobě navzájem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?